A jeszcze nie bardzo wiem, dlaczego wychodzi odmowa? Mi wychodzi dodatek 54,23 zł (w tym ryczałt 48,38 zł).
1. Nie bardzo mogę wycofać - szef kazał uzyskać opinię prawną
2. Podpisy są, deklaracja wypełniona powiedzmy do połowy, faktur nie mam - ani za ścieki, ani za śmieci, ani za energię.
3. Jest 15 właścicieli, jest zarządca, raczej jestem w stanie uzyskać jego adres.
4. Wezwanie do Pani przygotowane - do uzgodnienia z prawnikiem - wszystko ma być o niego oparte, takie dostałam zadanie od szefa
5. Tak jak mówię, zarządca jakiś istnieje, ale wiem, że umów aktualnych nie ma, są stare z ZGM według mnie już nie obowiązujące, ponieważ lata temu budynek został przekazany
6. Mi jakiś dodatek wychodzi
7. Moim zdaniem potrzebna jest tutaj umowa najmu, faktury za te śmieci/ścieki i mogłaby przynieść odcinek renty/emerytury/zasiłku czy co tam pobiera (raczej nie bierzemy dochodów na gębę chyba że to praca dorywcza)
Poza tym, Pani pisze powierzchnię użytkową lokalu - ktoś ma jej ją potwierdzić? Czy mam tak przyjąć, bo tak napisała?