Brak dostępu do systemu KDR - brak administratora - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 04 sie 2022, 14:49

wpływają do nas wnioski o KDR, miałam dostęp do konta, nie pamiętam jednak hasła i loginu (nie pracowałam w systemie przez kilka lat), nie mogę znaleźć w zapisanych. Niestety nie mamy obecnie osoby, która była administratorem.

Gdzie zwrócić się o pomoc?
anoooxknim
Praktykant
Posty: 1
Od: 04 sie 2022, 14:44
Zajmuję się: PS


Napisano: 05 sie 2022, 7:52

mam jakiś numer do help desku: (33) 723 26 72

tylko nie wiem czy jest aktualny....

przypomnienie hasła tez nie działa? :/

link w systemie do helpdeska "mailowego": https://chd.softiq.pl/
rikli
Referent
Posty: 400
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 05 sie 2022, 13:13

Informacja dot. uruchomienia obsługi HelpDesk

Szanowni Państwo,

przesyłam informacje na temat kanałów komunikacji uruchomionych na potrzeby wsparcia użytkowników SI KDR w ramach umowy numer 11/DI/PN/2019 z dnia 3 czerwca 2019 r:
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: [email protected]
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355

W celu utworzenia konta na w/w panelu zgłoszeń prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
Prosimy o przesłanie w wiadomości następujących danych:
- Imię
- Nazwisko
- Jednostka
- Numer telefonu
- Adres e-mail, który zostanie przypisany do konta i będą na niego przesłane dane do logowania.
aczylok
Stażysta
Posty: 86
Od: 27 kwie 2022, 11:11
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x