Certyfikat kwalifikowany i podpis elektroniczny - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 05 lut 2016, 13:59

Potrzebujemy do jednego komputera wdrożyć podpis elektroniczny. Możecie podpowiedziec jaki konkretnie wybrać?
hirek


Napisano: 05 lut 2016, 15:48

hirek pisze:Potrzebujemy do jednego komputera wdrożyć podpis elektroniczny. Możecie podpowiedziec jaki konkretnie wybrać?
My obecnie w firmie korzystamy z Eurocertu: https://eurocert.pl/ - tutaj jest strona podpisu. Najtańszy zestaw to koszt ok 200 zł netto. Nie jest to dużo a można załatwić za jego pomocą wiele spraw ( podejrzewam,że w przyszłości będzie można załatwić jeszcze więcej). Obsługa nie jest trudna, zawsze jak masz jakieś wątpliwości to możesz zadzwonić na infolnię. Konsultant powinien Ci wszystko wyjaśnić.
Po dwóch latach kupujesz natomiast odnowienie podpisu. Jest to koszt ok 120 zł.
devek

Napisano: 05 lut 2016, 16:05

My korzystamy z podpisu Krajowej Izby Rozliczeniowej
https://www.elektronicznypodpis.pl/oferta/cennik/
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 02 cze 2017, 13:45

Polecam www.certio.pl Wszystko załatwicie w 30 minut pomogą przy instalacji i konfiguracaji.
klucznik1
Praktykant
Posty: 1
Od: 02 cze 2017, 13:44
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 24 lip 2017, 13:09

Też planuję kupić podpis elektroniczny do swojej firmy - zależy mi na przyspieszeniu wymiany firmowej korespondencji z ZUSem, czy z Urzędem Skarbowym. Myślałam m.in. o zestawie do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir. To e-podpis oferowany przez KIR - https://www.kir.pl/firmy/szafir. Co myślicie o tym wyborze?
emily
Praktykant
Posty: 2
Od: 24 lip 2017, 12:56
Zajmuję się: PS

Napisano: 08 sie 2017, 15:27

Ja mam. Jest OK
male
Referent
Posty: 206
Od: 27 mar 2017, 14:55
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 01 gru 2017, 13:04

Przy podpisie elektronicznym całkowicie się zdałem na firmę Netvet – są we Wro i w Bielanach Wrocławskich z tego co wiem. Do mnie dojechali, dostarczyli zestaw, wgrali wszystko w system – cenowo drogo nie wyszło a nie musiałem tracić czasu na jakiś notariuszy czy jeżdżenie po urzędach.
olesek75
Praktykant
Posty: 1
Od: 01 gru 2017, 12:56
Zajmuję się: niczym

Napisano: 29 maja 2018, 9:44

Odpowiadam w firmie za komunikację z GIODO i potrzebowałem podpisu elektronicznego. Zdecydowałem się ostatecznie na netvet.pl, bo dojeżdżali, robią na kompie od podstaw, sprawdzają działanie, nie trzeba u notariusza potwierdzać.
Franek78
Praktykant
Posty: 1
Od: 29 maja 2018, 9:42
Zajmuję się: ps

Napisano: 02 sie 2018, 13:56

We Wrocławiu mam sprawdzoną firmę Netvet (ich strona -netvet.pl/podpis-elektroniczny). Wyrabiają podpis na miejscu, u mnie to akurat podjechali do domu. Szybka obsługa, długo to nie trwa i podpis rzeczywiście działa, otwiera mi wiele nowych drzwi w urzędach, gdzie wcześniej musiałem jeździć zawsze osobiście.
kubasobota
Praktykant
Posty: 5
Od: 02 sie 2018, 13:54
Zajmuję się: ss



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x