Czas pracy - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 13 mar 2016, 14:42

Zapewne było już mnóstwo postów na podobny temat, jednak chciałabym rozwiać swoje wątpliwości,od niespełna pół roku pracuję jako ar, byłam ostatnio na szkoleniu dotyczącym ar. Podczas superwizji temat zszedł na czas pracy asystentów, informacje były różne, jedni pracują w godzinach pracy ośrodka i codziennie w nim dyżurują, inni pracują po południu itd. Szkoląca wskazała jednak, że ar powinien pracować głównie POPOŁUDNIAMI, oczywiście bez konkretnych argumentów. Ja pracuję w godzinach pracy ośrodka, codziennie od 8 do 16, w tym czasie udaje mi się pozałatwiać wszystko oraz zastać rodziny, rano do 10 uzupełniam dokumenty w gopsie i inne sprawy. Jednym słowem wywiązuję się z obowiązków. Jeżeli trzeba (przykładowo rodzina pracuje do późna i mogę zastać ją wyłącznie po 17) poszłabym w teren po południu, jednak nie ma takiej potrzeby. Poza tym czuje się bezpieczniej pracując w tych godzinach ponieważ zawsze ktoś z ośrodka może mnie wesprzeć. Mam jednak pewne obawy, że w przyszłości, podczas jakiejś kontroli ktoś zarzuci mi niewłaściwy czas pracy. Wypowiedzcie się proszę, w jaki sposób pracujecie.Pozdrawiam!
Gogosia12

Napisano: 13 mar 2016, 23:32

Co ośrodek, to jest inaczej, ja mam umowe na czas zadaniowy, czyli to ja sobie normuje swój czas;) i tak mi dobrze;) .Kierowniczka nie narzuca mi z góry, że mam chodzić tylko wieczorami ;). Nasza praca jest trochę specyficzna ja uważam, że nawet jak jestem w domu to mysle o tych rodzinach oraz zawsze coś doczytuje lub uzupełniam jakies notatki;). Czasem się śmieje, że jestem w pracy 24h na dobę;)
lucek1

Napisano: 14 mar 2016, 11:18