Empatia - ZUS - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 30 ]

Napisano: 16 lut 2016, 14:01

Jak widzisz, takie odpowiedzi dostajemy z Empatii. Oprogramowanie dziedzinowe, zgodnie z wymaganiami homologacyjnymi ma prawo jedynie wyświetlić otrzymaną odpowiedź, nie ingerując w jej treść.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 16 lut 2016, 14:23

czegos takiego jeszcze nie miałem :

2016-02-16 13:21:45,037 Błąd Error Code 403: Użytkownik nie istnieje.



nie istnieje :>
1986

Napisano: 16 lut 2016, 14:25

No to już dzisiaj któryś taki sygnał - coś przestawiają dziś intensywnie w Empatii, szkoda że na żywym organizmie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 14:27

od rana mam, że użytkownik nie istnieje, sterta wniosków czeka na zrobienie a ja k**** nic nie mogę zrobić..... Cholera melisy nie wzięłam z domu...
Goosiek26

Napisano: 16 lut 2016, 14:28

U nas na forum tez piszą ludzie że dziś się cuda dzieją od strony Empatii - nawet ... terminale popsuli, wcześniej działało, teraz nie da się odebrać wywiadu.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 14:38

Panie Tomku, ja nawet nie chcę myśleć co będzie od kwietnia.... jak już teraz są takie problemy...
Goosiek26

Napisano: 16 lut 2016, 14:39

Może być jeszcze ciekawiej ... bo Dostawcy wciąż czekają na odpowiedź czy będzie nowy obszar na 500+ w Empatii, czy nie ...
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 14:43

Chcieli zrobić dobrze, a wyszło jak zwykle. Tylko szkoda, że nie liczą się z ludźmi którzy muszą na tym pracować, bo przez ich ciągłe niedociągnięcia jesteśmy ciągle w plecy z czasem.... Boszzzzz gdybym ja tam kogoś z tej empatii dorwała..... :evil:
Goosiek26

Napisano: 16 lut 2016, 15:19

Przed chwilą przyszła taka odpowiedź od Wykonawcy Empatii:

Niedostępność usługi weryfikacji danych rejestrze PESEL wynika z przerwy technicznej spowodowanej migracją obecnego rozwiązania – pobierania danych z repliki aktualizowanej okresowo na weryfikację danych bezpośrednio z danymi w Systemie Rejestrów Państwowych. Migracja ma udostępnić Państwu funkcjonalność weryfikacji danych klientów bezpośrednio z danymi w centralnym rejestrze PESEL bez zbędnych opóźnień. Niniejsza przerwa techniczna została uzgodniona z MRPIPS.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 15:23

Przecież dziś nie działa absolutnie nie, a nie tylko system Pesel. Nam wszystkim też wywala "Użytkownik nie istnieje" już przy zwykłym wysyłaniu wniosku po zatwierdzeniu. A sprawdzanie nie działa żadne. Rano mi się tylko udało jeden archiwalny komunikat odebrać (powiadomienia, że przyszedł też nie było).
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 30 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x