Jak widzisz, takie odpowiedzi dostajemy z Empatii. Oprogramowanie dziedzinowe, zgodnie z wymaganiami homologacyjnymi ma prawo jedynie wyświetlić otrzymaną odpowiedź, nie ingerując w jej treść.
U nas na forum tez piszą ludzie że dziś się cuda dzieją od strony Empatii - nawet ... terminale popsuli, wcześniej działało, teraz nie da się odebrać wywiadu.
Chcieli zrobić dobrze, a wyszło jak zwykle. Tylko szkoda, że nie liczą się z ludźmi którzy muszą na tym pracować, bo przez ich ciągłe niedociągnięcia jesteśmy ciągle w plecy z czasem.... Boszzzzz gdybym ja tam kogoś z tej empatii dorwała.....
Przed chwilą przyszła taka odpowiedź od Wykonawcy Empatii:
Niedostępność usługi weryfikacji danych rejestrze PESEL wynika z przerwy technicznej spowodowanej migracją obecnego rozwiązania – pobierania danych z repliki aktualizowanej okresowo na weryfikację danych bezpośrednio z danymi w Systemie Rejestrów Państwowych. Migracja ma udostępnić Państwu funkcjonalność weryfikacji danych klientów bezpośrednio z danymi w centralnym rejestrze PESEL bez zbędnych opóźnień. Niniejsza przerwa techniczna została uzgodniona z MRPIPS.
Przecież dziś nie działa absolutnie nie, a nie tylko system Pesel. Nam wszystkim też wywala "Użytkownik nie istnieje" już przy zwykłym wysyłaniu wniosku po zatwierdzeniu. A sprawdzanie nie działa żadne. Rano mi się tylko udało jeden archiwalny komunikat odebrać (powiadomienia, że przyszedł też nie było).