Empatia - ZUS - Świadczenia rodzinne

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 30 ]

Napisano: 16 lut 2016, 15:32

Nam wszystkim też wywala "Użytkownik nie istnieje" już przy zwykłym wysyłaniu wniosku po zatwierdzeniu.

a gdzie Pan Iks te wnioski wysyła ? ja nic nie wysyłam.
1986


Napisano: 16 lut 2016, 15:34

Po zatwierdzeniu decyzji i zapisaniu wniosku, jako ostatni krok się to w formie komunikatu gdzieś tam wysyła do bazy danych. Dziś to nie działa.
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C

Napisano: 16 lut 2016, 15:35

Brzmi tajemniczo :D
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 15:37

Nazywa się to (w moim programie) "Komunikacja SD <-> CSISZ"
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C

Napisano: 16 lut 2016, 15:38

Pewnie chodzi o wysłanie danych do Centralnej Bazy Beneficjentów (CBB). Ale my nie dręczymy Użytkowników takimi komunikatami, robi się to w tle.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 15:39

Iks pisze:Po zatwierdzeniu decyzji i zapisaniu wniosku, jako ostatni krok się to w formie komunikatu gdzieś tam wysyła do bazy danych. Dziś to nie działa.

no ale to automatycznie ? dobrze mysle ?

sygnity mam. /kiedys cos widziałem ale to nigdy chyba nie działalo mi/ Ciagle nizgodnosci CBB czy cos :>
1986

Napisano: 16 lut 2016, 15:41

U nas mogłeś to widzieć w dzienniku zdarzeń dla integracji z Empatią, bo tylko tam to ląduje, nie absorbujemy Użytkowników zbędnymi komunikatami podczas normalnej pracy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 17:10

A ja mam od dwóch tygodni błąd dziedzinowy...empatia nie działa w ogóle :( podobno problem nie leży u nas tylko w ematii
gosia1234

Napisano: 17 lut 2016, 9:03

Empatia - zupa z Azji :lol:
SYGNITY pisze:Pewnie chodzi o wysłanie danych do Centralnej Bazy Beneficjentów (CBB). Ale my nie dręczymy Użytkowników takimi komunikatami, robi się to w tle.
Pewnie tak. U nas się robi w wyskakującym okienku z przesuwającym się paskiem postępu - i w tej chwili wywala błędy, albo się powtarza w nieskończoność.
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C

Napisano: 17 lut 2016, 10:46

To i tak się ciesz, bo tutaj na forum ludzie używający oprogramowania innego dostawcy się skarżyli że u nich trzeba po każdym wniosku i każdej decyzji ręcznie kliknąć przycisk wysłania do CBB - koszmar.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 3 z 3    [ Posty: 30 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x