Informacja od VII do zarządcy budynku

Wybrane tematy:
Deputat węglowy zaświadczenie o dochodach Emerytura w marcu Potrącenie nadpłaty świadczenia uzupełniającego proszę sprawdzcie Śmierć zarządcy co dalej?
ODPOWIEDZ
awkor
Stażysta
Posty: 193
Rejestracja: 11 lut 2021, 15:39
Zajmuję się: ŚW, FA
Kontakt:

Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: awkor »

Czy ktoś z Państwa ma przygotowany wzór informacji o wysokości przyznanego dodatku mieszkaniowego oraz o okresie, na jaki został on przyznany, do zarządcy budynku albo innej osoby pobierającej należności za lokal mieszkalny?
Gosia1981
Referent
Posty: 406
Rejestracja: 27 mar 2017, 10:43
Zajmuję się: DM

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Gosia1981 »

Ja się zastanawiam czy nie zrobię w Microsoft Excel zbiorczej listy z informacją dla wnioskodawców, którzy mają mieszkania w zasobach gminy, spółdzielni itp. W art. 7a nie jest doprecyzowane czy musi być dla każdej osoby informacja, tylko pisze co ma zawierać.
Na szczęście jest jeszcze trochę czasu żeby się nad tym zastanowić :D
Klara27
Starszy referent
Posty: 853
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:25
Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Klara27 »

Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
Maxima
VIP
Posty: 3060
Rejestracja: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Maxima »

Klara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dm
Milkafr
Praktykant
Posty: 46
Rejestracja: 24 kwie 2017, 13:57
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
Starszy inspektor
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Milkafr »

Maxima pisze: 20 kwie 2021, 12:10
Klara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dm
Hmm na moich listach wypłat jest np. informacja od kiedy do kiedy przyznany dodatek :?
Gosia1981
Referent
Posty: 406
Rejestracja: 27 mar 2017, 10:43
Zajmuję się: DM

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Gosia1981 »

Ja zarządcy nie przesyłam list wypłat, tylko kopie decyzji.
Listy wypłat mam tylko dla swoich potrzeb, co prawda nie mam tam okresu na jaki został przyznany dodatek, ale zawsze można to zmodyfikować, jednakże jeżeli osoba będzie miała przyznany dodatek od sierpnia 2021 do stycznia 2022, to jakbym wysyłała listę wypłat lub informację zbiorczą do zarządcy to przez okres 6 miesięcy będzie otrzymywał tą samą informację, że Pani XY ma przyznany dodatek na jaki okres i w jakiej kwocie.
Także nie wiem, czy po prostu, przy odbiorze decyzji i przygotowaniu metryczki, nie będę wpisywała do Excela niezbędnych informacji albo będę przygotowywała dla każdej osoby krótką informację dla zarządcy, którą prześle tylko raz na 6 miesięcy. Póki co nie mam jeszcze pomysłu jak to będę robiła, żeby ułatwić sobie pracę.
Milkafr
Praktykant
Posty: 46
Rejestracja: 24 kwie 2017, 13:57
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
Starszy inspektor
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Milkafr »

Gosia1981 pisze: 20 kwie 2021, 13:14 Ja zarządcy nie przesyłam list wypłat, tylko kopie decyzji.
Listy wypłat mam tylko dla swoich potrzeb, co prawda nie mam tam okresu na jaki został przyznany dodatek, ale zawsze można to zmodyfikować, jednakże jeżeli osoba będzie miała przyznany dodatek od sierpnia 2021 do stycznia 2022, to jakbym wysyłała listę wypłat lub informację zbiorczą do zarządcy to przez okres 6 miesięcy będzie otrzymywał tą samą informację, że Pani XY ma przyznany dodatek na jaki okres i w jakiej kwocie.
Także nie wiem, czy po prostu, przy odbiorze decyzji i przygotowaniu metryczki, nie będę wpisywała do Excela niezbędnych informacji albo będę przygotowywała dla każdej osoby krótką informację dla zarządcy, którą prześle tylko raz na 6 miesięcy. Póki co nie mam jeszcze pomysłu jak to będę robiła, żeby ułatwić sobie pracę.
U mnie zawsze do zarządcy leciała decyzja nowo przyznanego dodatku plus listy wypłat. Dlatego teraz ograniczę się chyba tylko do list wypłat :roll:
:-)
VIP
Posty: 3560
Rejestracja: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: :-) »

Na szkoleniu Pani powiedziała, ze decyzja jest tez taka informacją i normalnie mozna decyzje do zarzadcy wysyłać...na mojej decyzji uzasadnienie jest okrojone, raczej ogólne, nie ma liczby osob, dochodu, wydatków i taka decyzje wysylam do zarzadcy...jest tam kwota dodatku i na jaki okres...do wnioskodawcy dodatkowo dołączam wydruk wyliczeń ...:)
Klara27
Starszy referent
Posty: 853
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:25
Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne
Kontakt:

Re: Informacja od VII do zarządcy budynku

Post autor: Klara27 »

Maxima pisze: 20 kwie 2021, 12:10
Klara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dm
U mnie z listy wynika okres, kwota i komu.
ODPOWIEDZ