Informacja od VII do zarządcy budynku
-
- Stażysta
- Posty: 193
- Rejestracja: 11 lut 2021, 15:39
- Zajmuję się: ŚW, FA
- Kontakt:
Informacja od VII do zarządcy budynku
Czy ktoś z Państwa ma przygotowany wzór informacji o wysokości przyznanego dodatku mieszkaniowego oraz o okresie, na jaki został on przyznany, do zarządcy budynku albo innej osoby pobierającej należności za lokal mieszkalny?
-
- Referent
- Posty: 406
- Rejestracja: 27 mar 2017, 10:43
- Zajmuję się: DM
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Ja się zastanawiam czy nie zrobię w Microsoft Excel zbiorczej listy z informacją dla wnioskodawców, którzy mają mieszkania w zasobach gminy, spółdzielni itp. W art. 7a nie jest doprecyzowane czy musi być dla każdej osoby informacja, tylko pisze co ma zawierać.
Na szczęście jest jeszcze trochę czasu żeby się nad tym zastanowić
Na szczęście jest jeszcze trochę czasu żeby się nad tym zastanowić

-
- Starszy referent
- Posty: 853
- Rejestracja: 12 paź 2016, 13:25
- Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne
- Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
-
- VIP
- Posty: 3060
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 9:34
- Zajmuję się: DM DE
- Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dmKlara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
-
- Praktykant
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 kwie 2017, 13:57
- Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
Starszy inspektor - Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Hmm na moich listach wypłat jest np. informacja od kiedy do kiedy przyznany dodatekMaxima pisze: 20 kwie 2021, 12:10Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dmKlara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?

-
- Referent
- Posty: 406
- Rejestracja: 27 mar 2017, 10:43
- Zajmuję się: DM
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Ja zarządcy nie przesyłam list wypłat, tylko kopie decyzji.
Listy wypłat mam tylko dla swoich potrzeb, co prawda nie mam tam okresu na jaki został przyznany dodatek, ale zawsze można to zmodyfikować, jednakże jeżeli osoba będzie miała przyznany dodatek od sierpnia 2021 do stycznia 2022, to jakbym wysyłała listę wypłat lub informację zbiorczą do zarządcy to przez okres 6 miesięcy będzie otrzymywał tą samą informację, że Pani XY ma przyznany dodatek na jaki okres i w jakiej kwocie.
Także nie wiem, czy po prostu, przy odbiorze decyzji i przygotowaniu metryczki, nie będę wpisywała do Excela niezbędnych informacji albo będę przygotowywała dla każdej osoby krótką informację dla zarządcy, którą prześle tylko raz na 6 miesięcy. Póki co nie mam jeszcze pomysłu jak to będę robiła, żeby ułatwić sobie pracę.
Listy wypłat mam tylko dla swoich potrzeb, co prawda nie mam tam okresu na jaki został przyznany dodatek, ale zawsze można to zmodyfikować, jednakże jeżeli osoba będzie miała przyznany dodatek od sierpnia 2021 do stycznia 2022, to jakbym wysyłała listę wypłat lub informację zbiorczą do zarządcy to przez okres 6 miesięcy będzie otrzymywał tą samą informację, że Pani XY ma przyznany dodatek na jaki okres i w jakiej kwocie.
Także nie wiem, czy po prostu, przy odbiorze decyzji i przygotowaniu metryczki, nie będę wpisywała do Excela niezbędnych informacji albo będę przygotowywała dla każdej osoby krótką informację dla zarządcy, którą prześle tylko raz na 6 miesięcy. Póki co nie mam jeszcze pomysłu jak to będę robiła, żeby ułatwić sobie pracę.
-
- Praktykant
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 kwie 2017, 13:57
- Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
Starszy inspektor - Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
U mnie zawsze do zarządcy leciała decyzja nowo przyznanego dodatku plus listy wypłat. Dlatego teraz ograniczę się chyba tylko do list wypłatGosia1981 pisze: 20 kwie 2021, 13:14 Ja zarządcy nie przesyłam list wypłat, tylko kopie decyzji.
Listy wypłat mam tylko dla swoich potrzeb, co prawda nie mam tam okresu na jaki został przyznany dodatek, ale zawsze można to zmodyfikować, jednakże jeżeli osoba będzie miała przyznany dodatek od sierpnia 2021 do stycznia 2022, to jakbym wysyłała listę wypłat lub informację zbiorczą do zarządcy to przez okres 6 miesięcy będzie otrzymywał tą samą informację, że Pani XY ma przyznany dodatek na jaki okres i w jakiej kwocie.
Także nie wiem, czy po prostu, przy odbiorze decyzji i przygotowaniu metryczki, nie będę wpisywała do Excela niezbędnych informacji albo będę przygotowywała dla każdej osoby krótką informację dla zarządcy, którą prześle tylko raz na 6 miesięcy. Póki co nie mam jeszcze pomysłu jak to będę robiła, żeby ułatwić sobie pracę.

-
- VIP
- Posty: 3560
- Rejestracja: 20 mar 2017, 12:49
- Zajmuję się: DM, DE
- Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
Na szkoleniu Pani powiedziała, ze decyzja jest tez taka informacją i normalnie mozna decyzje do zarzadcy wysyłać...na mojej decyzji uzasadnienie jest okrojone, raczej ogólne, nie ma liczby osob, dochodu, wydatków i taka decyzje wysylam do zarzadcy...jest tam kwota dodatku i na jaki okres...do wnioskodawcy dodatkowo dołączam wydruk wyliczeń ...

-
- Starszy referent
- Posty: 853
- Rejestracja: 12 paź 2016, 13:25
- Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne
- Kontakt:
Re: Informacja od VII do zarządcy budynku
U mnie z listy wynika okres, kwota i komu.Maxima pisze: 20 kwie 2021, 12:10Z prostego powodu : taki jest zapis w ustawie. A z listy nie będzie wynikać, na jaki okres jest przyznany dmKlara27 pisze: 20 kwie 2021, 11:32 Moim zdaniem jeżeli na liście wypłat są wszystkie wskazane informacje z ustawy to po co generować jakąś dodatkową informację dla zarządcy?
Oprócz Informacja od VII do zarządcy budynku - Dodatki mieszkaniowe przeczytaj również:
DM krok po kroku od lipca 2021
Spis Powszechny w DPS
Pomoc finansowa z funduszu pfr na prowadzenie działalności
powierzchnia lokalu
proszę o sprawdzenie
parametry sygnity
RADIX
wysokość dodatku dla zarzadcy
Dochód na osobę w rodzinie wielodzietnej przekracza 1562,50 zł
PPK
Zmiana decyzji o DM
Uchwała DM
DOM JEDNORODZINNY-WYDATKI
Metry mieszkania na umowie a zajmowanie
Rozliczenie środków za III 2021 - dopłaty do czynszu
udostępnienie danych osobowych - jaka podstawa prawna