Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
Lady Gaga
Stażysta
Posty: 57
Rejestracja: 04 maja 2017, 8:42
Zajmuję się: ŚW/ŚR
Kontakt:

Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: Lady Gaga »

Witam

Bardzo proszę o pomoc

Wprowadzam wniosek itd,. robię wizualizację...W czym tkwi problem, iż mija tydzień czasu a klientka twierdzi, że nie dostała żadnych powiadomień ani sms, ani na e-mail odnośnie karty elektronicznej, na której jej zresztą bardzo zależy.
Co robię źle? Proszę o podpowiedzi
lukas19861
Referent
Posty: 459
Rejestracja: 04 kwie 2019, 12:43
Zajmuję się: KDR, OP3 i nie tylko :)
Kontakt:

Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: lukas19861 »

Lady Gaga pisze: 01 wrz 2021, 12:04 Witam

Bardzo proszę o pomoc

Wprowadzam wniosek itd,. robię wizualizację...W czym tkwi problem, iż mija tydzień czasu a klientka twierdzi, że nie dostała żadnych powiadomień ani sms, ani na e-mail odnośnie karty elektronicznej, na której jej zresztą bardzo zależy.
Co robię źle? Proszę o podpowiedzi
Powiadomień żadnych nie otrzyma, gdyż od 9 czerwca br. nie ma już aplikacji mKDR. Zastąpiła ją aplikacja mObywatel, w której wśród wielu dokumentów może dodać KDR.

Pozdrawiam
Agata23
Stażysta
Posty: 73
Rejestracja: 15 mar 2017, 23:29
Zajmuję się: św, FA
Kontakt:

Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: Agata23 »

Witam
Dzisiaj strona zgłosiła mi taki sam problem.
Rozumiem,że mam ja poinformować, żeby sciągnęła aplikację mObywatel i co dalej?
Gabryśka
Stażysta
Posty: 124
Rejestracja: 11 mar 2020, 10:37
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: Gabryśka »

I dalej nic. Ma aplikację mObywatel, a w niej KDR. Koniec tematu. Pozdrawiam
Wikkaa
Starszy referent
Posty: 685
Rejestracja: 07 kwie 2017, 14:43
Zajmuję się: PS
Kontakt:

Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: Wikkaa »

Czyli jak to teraz wygląda? Klient nie dostaje żadnej informacji sms, że ma przyznaną kartę elektoniczną? Po prostu musi ściągnąć sobię aplikację Mobywatel i dopiero tam będzie widoczna karta?
ResiKDR
Stażysta
Posty: 141
Rejestracja: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty

Post autor: ResiKDR »

dokładnie tak, karta elektroniczna wydawana jest z automatu po zaakceptowaniu wniosku w systemie
ODPOWIEDZ