Witam
Bardzo proszę o pomoc
Wprowadzam wniosek itd,. robię wizualizację...W czym tkwi problem, iż mija tydzień czasu a klientka twierdzi, że nie dostała żadnych powiadomień ani sms, ani na e-mail odnośnie karty elektronicznej, na której jej zresztą bardzo zależy.
Co robię źle? Proszę o podpowiedzi
Klient nie "widzi" elektronicznej karty
-
- Stażysta
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 maja 2017, 8:42
- Zajmuję się: ŚW/ŚR
- Kontakt:
-
- Referent
- Posty: 459
- Rejestracja: 04 kwie 2019, 12:43
- Zajmuję się: KDR, OP3 i nie tylko :)
- Kontakt:
Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty
Powiadomień żadnych nie otrzyma, gdyż od 9 czerwca br. nie ma już aplikacji mKDR. Zastąpiła ją aplikacja mObywatel, w której wśród wielu dokumentów może dodać KDR.Lady Gaga pisze: 01 wrz 2021, 12:04 Witam
Bardzo proszę o pomoc
Wprowadzam wniosek itd,. robię wizualizację...W czym tkwi problem, iż mija tydzień czasu a klientka twierdzi, że nie dostała żadnych powiadomień ani sms, ani na e-mail odnośnie karty elektronicznej, na której jej zresztą bardzo zależy.
Co robię źle? Proszę o podpowiedzi
Pozdrawiam
-
- Stażysta
- Posty: 73
- Rejestracja: 15 mar 2017, 23:29
- Zajmuję się: św, FA
- Kontakt:
Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty
Witam
Dzisiaj strona zgłosiła mi taki sam problem.
Rozumiem,że mam ja poinformować, żeby sciągnęła aplikację mObywatel i co dalej?
Dzisiaj strona zgłosiła mi taki sam problem.
Rozumiem,że mam ja poinformować, żeby sciągnęła aplikację mObywatel i co dalej?
-
- Stażysta
- Posty: 124
- Rejestracja: 11 mar 2020, 10:37
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty
I dalej nic. Ma aplikację mObywatel, a w niej KDR. Koniec tematu. Pozdrawiam
-
- Starszy referent
- Posty: 685
- Rejestracja: 07 kwie 2017, 14:43
- Zajmuję się: PS
- Kontakt:
Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty
Czyli jak to teraz wygląda? Klient nie dostaje żadnej informacji sms, że ma przyznaną kartę elektoniczną? Po prostu musi ściągnąć sobię aplikację Mobywatel i dopiero tam będzie widoczna karta?
-
- Stażysta
- Posty: 141
- Rejestracja: 11 sie 2020, 13:25
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Klient nie "widzi" elektronicznej karty
dokładnie tak, karta elektroniczna wydawana jest z automatu po zaakceptowaniu wniosku w systemie
Oprócz Klient nie "widzi" elektronicznej karty - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
wizualizacja kart dzieci
przedłużenie terminu ważności karty
KDR- karta po terminie
Sprawozdanie KDR
Dzieci w rodzinie zastępczej na czas postępowania
Druk ZKDR-04
KDR początki
Starsza osoba a KDR
wniosek o przedłużenie obowiązującej KDR
KDR dla cudzoziemców
dotyczy zmiany wniosku o kdr
przedłużenie KDR dziecku po 25 r.ż na podstawie orzeczenia
KDR dla małżonka rodzica dzieci
Wycofanie wniosku KDR
zmiana nazwiska wnioskodawcy
rodzina zastępcza