koordynator ds dostepnosci w ops

Wybrane tematy:
Przejście z asystenta rodziny na prac.soc. limit do 2000 z zfśś ubezpieczenie członka komisji przeciwalkoholowej Wypowiedzenie umowy o pracę zgłoszenie osoby przez płatnika Zatrudnienie obywatela Ukrainy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maggi_24
Stażysta
Posty: 121
Rejestracja: 22 maja 2009, 13:36
Zajmuję się:
Lokalizacja: stw, polska
Kontakt:

koordynator ds dostepnosci w ops

Post autor: maggi_24 »

witam, czy kazdy ops ma miec zatrudnionego swojego "koordynatora ds dostepnosci" czy to urzad jako gmina za to odpowiada?? jak to jest u Was?
Daisy
Stażysta
Posty: 91
Rejestracja: 10 maja 2018, 13:33
Zajmuję się: księgowość
Kontakt:

Re: koordynator ds dostepnosci w ops

Post autor: Daisy »

u nas urząd wyznaczył osobę, jednego z kierowników jednostki
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: koordynator ds dostepnosci w ops

Post autor: mgops7 »

u nas jest osoba z urzędu - zastępca burmistrza, ale (do pomocy)z każdej jednostki jest wyznaczona osoba do tych spraw;
ODPOWIEDZ