Podopieczny złożyl wniosek 11.10.2016r, pzredlozyl odcinki za odpady 2 kwartal 2016, wode kwiecien-sierpien - fakture, czy ja moge wziasc pod uwage odcienk za drugi kwartal wydaje mi sie ze nie poniewaz 3 powinien juz byc oplacony do 30 wrzesnia. Mieszka w domu jednorodzinnym. powiadomiony zostal odostarczeniu aktualnego odcinka za uregulowanie platnosci za 3 kwartal a jeśli nie dostarczy , co dalej ?
Do ustalenia prawa do dodatku mieszkaniowego bierzemy wydatki na mieszkanie za m-c, w którym składany jest wniosek. Skoro złożył wniosek w październiku wliczamy tylko te wydatki, które danego m-ca dotyczą. Jeśli nie dostarczy, to ich nie wliczasz.
mieszkajac w domku na wsi to jedynymy wydatkami sa: odpady kwartalne i oplaty za wode..akurat oplata za wode byla pltnosc do 16 wrzenia. a co jesli nie mial kazdnych oplat np we wrzesniu to nic nie wliczamy??
czyli zlozony wniosek w pazdzierniku 2016r to wydatki przyjmujemy za pazdziernik?
a co z wydatkami jesli nikt nie mial ich zachaczaja co ten miesiac?
tylko faktura za wode 04-08.2016 platna do 20 wrzesnia i oplata za smieci kwartalna czyli 3 platna do 30 wrzesnia?
kto to moze mi wytlumaczyc?
Bierzemy każdy ostatni rachunek/fakturę. Nie muszą być opłacone. Powinny być za miesiąc, w którym składany jest wniosek, ale w praktyce wiemy, że nie zawsze jest to możliwe. No i na koniec - rachunki za okresy dłuższe niż miesiąc (np. kwartalne za wodę) przeliczamy tak, by uzyskać kwotę za 30 dni.