nieczystości płynne?jak policzyć - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 04 lis 2016, 15:02

Jeden Pan przedłozył dwie faktury za wywóz nieczystosci jedna z 28.09 na kwote 216 druga 13.10 na kwote 216. w oswiadczeniu zadeklarowal ze obejmuje okres 4 m-cy , i potrzebne byly dwa wywozy poniewaz za jedym razem nie moglo byc. jak licze wydatki??wniosek zlozyc 28 pazdziernika?
olinka


Napisano: 06 lis 2016, 21:00

Przede wszystkim to wnioskodawca liczy, potwierdza zarządca, jeśli jest. Jeśli nie ma to przyjąć to, co oświadcza wnioskodawca. Urzędnik musi mieś solidne podstawy, by zanegować oświadczenie. Jeśli zaś wnioskodawca idzie po poradę do urzędnika, to nie widzę przesłanek by skrytykować owe 4 miesiące.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 07 lis 2016, 9:08

dziekuje za odp , ale nie chodzilo mi o to- nie czepiam sie ile razy mial zrobione wywoz ieczystosci. tylko jak policzyc wydatki biezace bo jedna faktura z wrzesnia na kwote 216 i druga z pazdziernika na 216zł. czyli sumuje te dwie i przeliczam na 4 mies.?
malcik

Napisano: 11 lis 2016, 9:10

Jeśli mam ponownie podpowiedzieć, to TAK, zgodnie z ostatnim zdaniem mojego poprzedniego postu.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x