Natrętne telefony - szkolenia - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 06 sie 2015, 15:09

No właśnie nie chciałam podawać imienia i nazwiska ale skoro już padło, to też powiem, że bardzo upierdliwy jest pan Jacek Kania, który jest na tyle bezczelny, że mówi moim pracownikom, że proszę z panią kierownik i dzwoni kolega ze studiów.... trzeba być bardzo cierpliwym, żeby wysłuchać jego drętwej gadki.
nina12


Napisano: 07 sie 2015, 0:35

Pan Jacek Kania jest akurat OK w porównaniu z innymi srającymi do telefonu. :)
Olszanka


  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x