Zaznaczam ze to mój pierwszy wniosek elektroniczny i stąd te pytania Wpłynął mi wniosek z danymi tylko wnioskodawcy. Jak go uzupełnić? wezwać stronę żeby uzupełniła wniosek papierowo? i wtedy jak dodać te osoby do wniosku elektronicznego?
Herka swego czasu pisała:
"Ogólnie z punktu widzenia systemu wniosek elektroniczny można edytować, ale nie jest to w opisanym przez Panią zakresie zgodne z prawem. Skoro osoba wypełniła, wysłała i podpisała elektronicznie takie wniosek to nie można edytować sobie na nim liczby członków rodziny. Proponuję ten błędny wniosek rozpatrzyć z wynikiem 'brak rozpatrzenia' i sprawę zamknąć. Nowy wniosek niech rodzina złożyć poprawnie albo elektronicznie albo papierowo."
Herka swego czasu pisała:
"celu obsługi wniosku złożonego w formie elektronicznej proszę przejść do zakładki "Wnioski do obsłużenia", wybrać ten wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinno pojawić się okno z zatytułowane "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole strony znajduje się przycisk "Edytuj" umożliwiający modyfikację formularza wniosku. W trybie edycji należy sprawdzić poprawność, zweryfikować numery pesel i uzupełnić terminy ważności karty. Potem wniosek obsługuje się standardowo tak jak wnioski tradycyjne."
edytując wniosek na górze strony jest zakładka formularz wniosku) albo próbować wydrukować bezpośrednie z przeglądarki."
ja UBU chyba nie komplikuję sobie życia, rozmawiam z klientem tel. co i jak trzeba zrobić by nam łatwiej się żyło w tych trudnych czasach
Drukuję wniosek, za zgodą i wiedzą petenta poprawiam wszystko, edytuję, dodaję co trzeba, tak wydrukowany wniosek petent parafkuje, podpisuje, ja ten wniosek edytuje jak ma być i wszystko gra jak na razie I wszyscy są zazwyczaj zadowoleni. A jak ktoś ma czas i chęć na zabawę w urzędowo-biurokratycznego, kosztownego, czasochłonnego i niewydolnego pingponga to miłego grania :p
Ja najczęściej dzwonie i tłumacze, żeby złożyli ponownie wniosek, wtedy stary ustawiam jako bez rozpatrzenia, a rozpatruje nowy.
Chyba ze ktoś problematyczny, lub zbliża się termin rozpatrzenia to wysyłamy wezwanie formalne.
tym bardiej, że 90 % wniosków jest żle wypełnianych, a nie ma mozlwiosci wniesienia korekty. Za ten śmieszny koszt na obsługę, nie ma sie co bawić Trzeba sobie ułatwiać
Pozdrawiam