nieuzupełniony wniosek elektroniczny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 11 wrz 2020, 8:54

Zaznaczam ze to mój pierwszy wniosek elektroniczny i stąd te pytania :oops: Wpłynął mi wniosek z danymi tylko wnioskodawcy. Jak go uzupełnić? wezwać stronę żeby uzupełniła wniosek papierowo? i wtedy jak dodać te osoby do wniosku elektronicznego?
socjalka
Referent
Posty: 207
Od: 26 sty 2016, 13:57
Zajmuję się:


Napisano: 11 wrz 2020, 10:46

Cześć,
powinnaś w systemie SI KDR wygenerować i wysłać również elektronicznie wezwanie do uzupełnienia braków formalnych wniosku.
Pozdrawiam
lukas19861
Referent
Posty: 441
Od: 04 kwie 2019, 12:43
Zajmuję się: KDR, OP3 i nie tylko :)

Napisano: 14 wrz 2020, 11:38

Herka swego czasu pisała:
"Ogólnie z punktu widzenia systemu wniosek elektroniczny można edytować, ale nie jest to w opisanym przez Panią zakresie zgodne z prawem. Skoro osoba wypełniła, wysłała i podpisała elektronicznie takie wniosek to nie można edytować sobie na nim liczby członków rodziny. Proponuję ten błędny wniosek rozpatrzyć z wynikiem 'brak rozpatrzenia' i sprawę zamknąć. Nowy wniosek niech rodzina złożyć poprawnie albo elektronicznie albo papierowo."

Herka swego czasu pisała:
"celu obsługi wniosku złożonego w formie elektronicznej proszę przejść do zakładki "Wnioski do obsłużenia", wybrać ten wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinno pojawić się okno z zatytułowane "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole strony znajduje się przycisk "Edytuj" umożliwiający modyfikację formularza wniosku. W trybie edycji należy sprawdzić poprawność, zweryfikować numery pesel i uzupełnić terminy ważności karty. Potem wniosek obsługuje się standardowo tak jak wnioski tradycyjne."
edytując wniosek na górze strony jest zakładka formularz wniosku) albo próbować wydrukować bezpośrednie z przeglądarki."

_______________________________________________________________________


ja UBU :D chyba nie komplikuję sobie życia, rozmawiam z klientem tel. co i jak trzeba zrobić by nam łatwiej się żyło w tych trudnych czasach ;)
Drukuję wniosek, za zgodą i wiedzą petenta poprawiam wszystko, edytuję, dodaję co trzeba, tak wydrukowany wniosek petent parafkuje, podpisuje, ja ten wniosek edytuje jak ma być i wszystko gra jak na razie ;) I wszyscy są zazwyczaj zadowoleni. A jak ktoś ma czas i chęć na zabawę w urzędowo-biurokratycznego, kosztownego, czasochłonnego i niewydolnego pingponga to miłego grania :p
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 14 wrz 2020, 14:22

Ja najczęściej dzwonie i tłumacze, żeby złożyli ponownie wniosek, wtedy stary ustawiam jako bez rozpatrzenia, a rozpatruje nowy.

Chyba ze ktoś problematyczny, lub zbliża się termin rozpatrzenia to wysyłamy wezwanie formalne.

tym bardiej, że 90 % wniosków jest żle wypełnianych, a nie ma mozlwiosci wniesienia korekty. Za ten śmieszny koszt na obsługę, nie ma sie co bawić :) Trzeba sobie ułatwiać
Pozdrawiam
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x