Pan złożył wniosek o karty elektroniczne, dokonał opłaty. W trakcie weryfikacji okazało się rodzina ma karty wydane w innej gminie. Napiszę do tej gminy o anulowanie kart tradycyjnych. I rozumiem, że muszę zwrócić Panu opłatę bo wydam mu nowe karty ?
Pan musi złożyć wniosek o wydanie karty dużej rodziny dla członka rodziny, który był wcześniej jej posiadaczem, powodem przyznania karty będzie zmiana danych na karcie (zmieni się numer karty). Opłatę bym zwróciła Panu, w związku z tym, bo w takiej sytuacji karty należą się bezpłatnie.
Ja w tym przypadku zwróciłabym kasę, ale wprowadzam wniosek jako nową rodzinę. Ciekawa jestem jak inni postępują w takim przypadku. Wydawało mi się do tej pory, że to właściwa droga.
Jak należy wypełnić wniosek w przypadku złożenia wniosku o przyznanie nowej Karty członkowi rodziny wielodzietnej, który był już posiadaczem Karty („tzw. przedłużenie ważności Karty”, zmiana nazwiska, adresu zamieszkania)?
We wniosku, w części II – członkowie rodziny wielodzietnej, należy wskazać tylko osobę, która występuje o przyznanie nowej Karty.