odbiór przesyłki - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 08 sty 2016, 13:38

wiedzą o problemie i próbują go rozwiązać, nie pomyśleli generalnie zapewne o tym, że część kart będzie w trakcie swej wędrówki podczas przekładania bazy danych, stąd zapewne zawieszenie kart które poprzychodziły, a w systemie nadal są w produkcji, zresztą kto wie jak wygląda teraz współpraca przy zamawianiu kart z pwpw, jak zwykle w Polsce nagle po diable, bez konsultacji, bez testowania, wszystko wyjdzie w praniu, jakoś to będzie, zrzućmy problemy wszystkie na tych urzędasów, są przecież przyzwyczajeni :(
ubu


Napisano: 11 sty 2016, 9:23

dostałam odpowiedź na swoje zgłoszenie na help-desc. Ma status "rozwiązane", a w odpowiedzi (!) że wszystko testują i może problem będzie rozwiązany pod koniec przyszłego tygodnia... żart jakiś
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 11 sty 2016, 10:28

pod koniec PRZYSZŁEGO tygodnia?! czy oni są niepoważni?... no nic, w takim razie trzeba czekać... mkaz - dziękuję za informację:)
wrrrrrrrrrrrr


  
Strona 2 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x