opis list wypłat składających się z kilku stron - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 21 wrz 2017, 10:22

Mam pytanie jak u Was opisujecie listy wypłat jeżeli lista składa się z kilku stron? U nas na każdej stronie stawiamy pieczątkę finansową, opisujemy i podpisujemy? Chciałam zmienić, żeby listę, która ma kilka stron opisywać na ostatniej stronie z jedną kwotą do zapłaty, ale muszę znaleźć jakiś przepis, który na to pozwala (nie wiem czy taki znajdę). A jak jest u Was?
wiola_79
Praktykant
Posty: 4
Od: 21 wrz 2017, 10:16
Zajmuję się: ksiegowość


Napisano: 21 wrz 2017, 10:34

Ja od zawsze stawiam pieczątki i opis na ostatniej stronie. Musi być na to przepis???
Miłka
Stażysta
Posty: 88
Od: 10 mar 2017, 16:57
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 21 wrz 2017, 10:36

ja też na ostatniej, przecież cała lista to jeden dokument
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 21 wrz 2017, 12:13

Opis na ostatniej stronie. Faktura jak ma kilka stron to też opisujesz każdą stron z osobna? Wg mnie wszystko stanowi całość i opis dotyczy całości.
D3C
Stażysta
Posty: 105
Od: 21 kwie 2017, 12:45
Zajmuję się: ...



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x