Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 3 z 31    [ Posty: 307 ]

Napisano: 15 sty 2016, 10:58

współczujemy siostro różo, dla pocieszenia informujemy, że takich magicznych guziczków jest dużo :roll: Na przyszłość podchodźmy do wszystkiego z dużą doza nieufności, to dobra tradycja narodowa która musimy pielęgnować :lol:
ubu


Napisano: 15 sty 2016, 11:20

Ja jestem załamana programem. Pierwszy wniosek wprowadzałam 50 min. Drugi odrobinę krócej ale oczywiście nie udało mi się ich zamówić. Kart zamówionych w tamtym roku które teraz przyszły nie mogę odebrać. Ale cóż nowy program jest fantastyczny. Nieczytelny, niepraktyczny, w ogóle nie wiadomo co gdzie kliknąć żeby było dobrze. Gdy tylko wchodzi ktoś do pokoju to się modlę żeby nie po KDR. Jak ja tęsknię za starym programem.
agaw
Stażysta
Posty: 62
Od: 22 mar 2010, 15:59
Zajmuję się:
Lokalizacja: Kołbiel, Polska

Napisano: 15 sty 2016, 11:50

Departament Informatyki
dyrektor Marek Kulawczyk
661-18-00 661-18-03
To ten Pan jest odpowiedzialny za bałagan jaki został wywołany w Polsce za sprawa bubla informatycznego "SI KDR".
Dlaczego on jeszcze pracuje?
nowapa
Podinspektor
Posty: 1085
Od: 16 gru 2014, 11:47
Zajmuję się:

Napisano: 15 sty 2016, 11:53

to już wiemy dlaczego ten program kuleje :P :lol: :lol: :lol:
ubu

Napisano: 15 sty 2016, 12:20

Parę pytań mam do geniusza, który stworzył nowy system:
1. Dlaczego muszę tracić czas na wpisywanie każdemu członkowi rodziny adresu zamieszkania ? Nie może kopiować z wnioskodawcy???
2. Dlaczego sam nie wyznacza dat ważności kart, na podstawie wpisanych danych?
3. Dlaczego nic tam sprawnie nie działa??????Kart ani zamówić, ani odebrać przesyłki, toć to jest niewiarygodne.
I tłumacz potem to człowieku klientowi...
katte25

Napisano: 15 sty 2016, 15:06

Pierwszą traumę przeszłam, jak zobaczyłam ile materiału szkoleniowego i te terminy na odbycie go; drugą przeszłam jak dosłali mi instrukcję zarządzania systemem informatycznym SI KDR oraz logiczny model danych MOK (czy ONI nie wiedzą, że są instytucje w Polsce, które nie mają informatyków tylko sami pracownicy tym się zajmują?); trzecią jak czytam na forum o problemach z tym systemem i wiecie co doszłam do wniosku, że jestem happy, bo jak na razie nie mam żadnego wniosku. ALE zgadzam się STARY SYSTEM BYŁ OK!
~gosiab

Napisano: 15 sty 2016, 15:29

ja mam traume, bo w grudniu był 1 wniosek, a teraz jak na złość przychodzą, dzwonią a ja nie mogę nic zamówić, a do tego jeden wniosek wprowadza się 40-60 min.. Myślałam że na forum przesadzają z tym czasem, ale tak jest, a ile przy tym nerwów. U nas w PL lubią niszczyć to co dobrze działa...a jak zwykle chodzi o pieniądze ktoś musiał zarobić, a my teraz będziemy się męczyć!!!
olaaa

Napisano: 15 sty 2016, 16:10

Witajcie,
Czytając wpisy,boję się wprowadzić wnioski które już mam. czekam ile będzie można na poprawę systemu ;)
GAn

Napisano: 15 sty 2016, 21:05

do katte25: nie wpisuje sie miejsca zamieszkania pozostałych członków rodziny jesli maja taki sam adres zamieszkania jak wnioskodawca. system wyznacza sam termin waznosci poprzez kliknięcie przycisku wyznacz termin ważności
gość4

Napisano: 18 sty 2016, 9:09

jak nie wpiszesz to cię raczej z tego co sobie przypominam nie puści dalej :?:, a termin wyznaczać to z pewnością nie jest klikniecie wyznacz termin bo w większości przypadków na nie wiele się to zda :|
szpan


  
Strona 3 z 31    [ Posty: 307 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x