Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

  
Strona 28 z 29    [ Posty: 290 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 11 kwie 2019, 7:54

tak na ten z informacji i na taki jeszcze [email protected]
mkaz
Starszy referent
Posty: 587
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


Napisano: 11 kwie 2019, 8:29

wreszcie jakaś dobra wiadomość, ten temat ma już ponad 20000 odsłon :lol: prawdziwy sukces ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1077
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 kwie 2019, 7:02

mkaz pisze:Wysłałam e-mail do Ministerstwa z prośba o przywrócenie bramki sms i szybsze wprowadzenie Helpdescu, proszę również innych o to, by zrobili to samo, może otworzy im to oczy
Ja też już wysłałem, ale bez odpowiedzi. Ktoś jeszcze wysyłał?:D
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 12 kwie 2019, 7:59

Jak wkleisz jeszcze treść, to będziemy spamować :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1077
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 kwie 2019, 9:40

ubu pisze:Jak wkleisz jeszcze treść, to będziemy spamować :lol:
Szablonowo to trochę słaby pomysł, uznają to faktycznie za spam.

Napisałem to samo co mkaz, że proszę o przywrócenie wysyłki sms do wnioskodawcy - o możliwości odbioru kart i dlaczego to jest takie ważne, oraz o wprowadzenie helpdesku. Fajnie jakbyś ktoś napisał, że poprzedni helpdesk SoftiQ był moim zdaniem jak najlepszą pomocą techniczną KDR do tej pory (od kiedy ja pracuje) - o ile oczywiście macie też takie zdanie. Bo według mnie, to jedyna pomoc techniczna która robiła cokolwiek by pomagać użytkownikom - i nie chodzi tylko o forum, tylko o szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i możliwość przekazywania zgłoszeń do MRPIPS.
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 12 kwie 2019, 11:34

michu95 pisze:Fajnie jakbyś ktoś napisał, że poprzedni helpdesk SoftiQ był moim zdaniem jak najlepszą pomocą techniczną KDR do tej pory.
Dziękujemy za uznanie! :)
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 kwie 2019, 12:19

Herka pisze:
michu95 pisze:Fajnie jakbyś ktoś napisał, że poprzedni helpdesk SoftiQ był moim zdaniem jak najlepszą pomocą techniczną KDR do tej pory.
Dziękujemy za uznanie! :)

To prawda wszyscy korzystamy z oświecania w tematyce KDR na tym forum ;) michu95 oczywiście, że będziemy modyfikować te treść, dzięki za wzór ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1077
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 19 kwie 2019, 10:05

ubu pisze:
Herka pisze:
michu95 pisze:Fajnie jakbyś ktoś napisał, że poprzedni helpdesk SoftiQ był moim zdaniem jak najlepszą pomocą techniczną KDR do tej pory.
Dziękujemy za uznanie! :)

To prawda wszyscy korzystamy z oświecania w tematyce KDR na tym forum ;) michu95 oczywiście, że będziemy modyfikować te treść, dzięki za wzór ;)
A dostał już ktoś jakąkolwiek odpowiedź? Bo pewnie usuwają te maile i tyle...
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 19 kwie 2019, 10:57

u mnie cisza
mkaz
Starszy referent
Posty: 587
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 07 maja 2019, 7:59

olali nas pewnie i tyle :D Ciekawe jakbym oficjalnie im pismo wysłał :ugeek:
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


  
Strona 28 z 29    [ Posty: 290 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny