płace w Domach Dziecka - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 16 z 17    [ Posty: 162 ]

Napisano: 11 lis 2010, 0:13

u nas to wychowawcy maja lepiej, stad moj wczesniejszy post. Heh widac wszedzie jest zle, dobrze maja ci, ktorzy mają \"plecy\" i nie ma szans na poprawe. trza chyba zmienic branze... a szkoda bo praca socjalna na studiach to byl moj swiadomy wybór
~pracownik socjalny

Napisano: 26 lis 2010, 23:18

to że wychowawcy na kp mają takie niskie pensje zawdzięczają samorządom i prezydentom miast, ja pracuję na kn, ale od roku z ramienia związków zawodowych piszę pisma do prezydenta miasta, chodzimy na rozmowy z radnymi (którzy przed wyborami byli za podwyżkami dla pracowników samorządowych) walczymy o godne pensje, protestowaliśmy nawet pod oknami Pana prezydenta, a on co? powiedział że nie da i już, bo mu się tak podoba, a ludzie co? wybrali go na drugą kadencje
~dd

Napisano: 14 gru 2010, 15:15

witam, interesuje mnie pensja referenta w domu dziecka, a dokladnie referenta ds. kadrowych, czy moze ktos wie i moze mi pomoc, albo odeslac na inna strone?
~anna

Napisano: 11 sty 2011, 1:44

O rany - czytam i włos się na głowie jeży. Myślałam że tylko war.-maz. to 1500 brutto a to pospolita praktyka.
Ja nie wiem jak z tego żyć.
I zgadzam się że podpisanie takiej umowy to \"psucie rynku\", to niemoralne aby wykonywać wysoko kwalifikowaną, super odpoweidzialną pracę za pensję kiepskiej sprzataczki. Wolałabym sprzątać ( chociaż w sumie - zakres obowiązków...).
Walka z KN oczywiście nie ma sensu - po prostu wszyscy powinniśmy ja mieć a rozróżnienie warunków pracy pracowników o tych samych kwalifikcjach ( tj inne godziny i płace) mi trąci niezgodnością z konstytucją.
~zosia

Napisano: 11 sty 2011, 11:46

czy w placówkach niepublicznych wychowawcy pracujacy z KP maja dodatki stażowe?jesli tak to prosze o podanie ich wys. w zależności od lat pracy.z góry dziękuje
~zosia

Napisano: 11 sty 2011, 21:39