pomocy - błąd w nazwisku
-
- Referent
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:57
- Zajmuję się: pracownik socjalny
- Kontakt:
pomocy - błąd w nazwisku
Zamówiłam już kartę i odkryłam, że zrobiłam błąd w nazwisku. Jak to naprawić?
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
-
- Referent
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:57
- Zajmuję się: pracownik socjalny
- Kontakt:
Re: pomocy - błąd w nazwisku
To muszę czekać aż karta przyjdzie i wtedy ją reklamować?
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: pomocy - błąd w nazwisku
Wszystko jest w poście kdr-literowka-w-nazwisku-dzieci-a-zamia ... -207281545
Wystarczy przeczytać i przeanalizować.
Zależy jaką formę karty zamawiałaś i jaki ma status - "w produkcji"? czy jakiś inny?
Ciekawostka: Przy zamówieniu tylko 1 formy karty tradycyjnej, która będzie miała status w produkcji to nie możemy anulować karty, dopiero po otrzymaniu przesyłki będziemy mogli to zrobić. Możemy anulować kartę tradycyjną ze statusem „w produkcji” ale tylko pod warunkiem, że była jednocześnie zamawiana elektroniczna i elektroniczna ma status „wydana”. Wtedy możemy taką kartę anulować zarówno tradycyjną i elektroniczną. Jeśli natomiast zamawiałeś tylko tradycyjną i jest ona w produkcji, to niestety trzeba poczekać aż ją wyprodukują.
Nie reklamować, a anulować.... to różnica.
Proces REKLAMACJI powinien zostać rozpoczęty tylko jeżeli błąd pojawił się przy produkcji kart. Błędne dane przy zamówieniu NIE są powodem do składania reklamacji. Reklamację składa się np. gdy karta podczas transportu została złamana, wypadła z koperty podczas transportu, druk jest nieczytelny.
W twoim wypadku błąd wynika z błędu urzędnika czy wnioskodawcy - twój błąd lub wnioskodawcy = anulować. A wyżej opisałem kiedy i w jakim przypadku można to zrobić i na jakim etapie.
Błędy urzędnika każdemu się zdarzają i w przypadku literówki, to akurat żaden większy problem nie będzie - nie naliczy ci system dodatkowych kosztów, jedynie w sprawozdaniu będzie wykazane, że się pomyliłaś i w statystykach będzie błąd urzędnika. Żaden problem, po prostu następnym razem bardziej pilnować literek.
Ktoś kiedyś sugerował, zeby po weryfikacji PESEL była walidacja jeśli imie wprowadzone w systemie z imieniem z weryfikacji się nie zgadza, ale dotychczas tego nie wprowadzili (A SZKODA).
Wystarczy przeczytać i przeanalizować.
Zależy jaką formę karty zamawiałaś i jaki ma status - "w produkcji"? czy jakiś inny?
Ciekawostka: Przy zamówieniu tylko 1 formy karty tradycyjnej, która będzie miała status w produkcji to nie możemy anulować karty, dopiero po otrzymaniu przesyłki będziemy mogli to zrobić. Możemy anulować kartę tradycyjną ze statusem „w produkcji” ale tylko pod warunkiem, że była jednocześnie zamawiana elektroniczna i elektroniczna ma status „wydana”. Wtedy możemy taką kartę anulować zarówno tradycyjną i elektroniczną. Jeśli natomiast zamawiałeś tylko tradycyjną i jest ona w produkcji, to niestety trzeba poczekać aż ją wyprodukują.
Nie reklamować, a anulować.... to różnica.
Proces REKLAMACJI powinien zostać rozpoczęty tylko jeżeli błąd pojawił się przy produkcji kart. Błędne dane przy zamówieniu NIE są powodem do składania reklamacji. Reklamację składa się np. gdy karta podczas transportu została złamana, wypadła z koperty podczas transportu, druk jest nieczytelny.
W twoim wypadku błąd wynika z błędu urzędnika czy wnioskodawcy - twój błąd lub wnioskodawcy = anulować. A wyżej opisałem kiedy i w jakim przypadku można to zrobić i na jakim etapie.
Błędy urzędnika każdemu się zdarzają i w przypadku literówki, to akurat żaden większy problem nie będzie - nie naliczy ci system dodatkowych kosztów, jedynie w sprawozdaniu będzie wykazane, że się pomyliłaś i w statystykach będzie błąd urzędnika. Żaden problem, po prostu następnym razem bardziej pilnować literek.
Ktoś kiedyś sugerował, zeby po weryfikacji PESEL była walidacja jeśli imie wprowadzone w systemie z imieniem z weryfikacji się nie zgadza, ale dotychczas tego nie wprowadzili (A SZKODA).
Oprócz pomocy - błąd w nazwisku - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
ZGUBIONA KARTA
karty dla ukraińskiej rodziny
szkoła zawodowa należy się kdr?
Czy należy się KDR - piecza zastępcza - POMOCY !
problem przy wniosku o duplikat
Poprawa elektronicznego wniosku KDR
pomocy opłata za dodatkową forme karty
Brak władzy rodzicielskiej małżonka. Czy KDR sie nalezy??
Edycja zatwierdzonego wniosku
karty dla ukraińskiej rodziny
dzieci urodzone martwo - odmowa?
Płaci czy nie płaci?
złożone wnioski przez rozwodników
dane wniosku przy rodzicach
Ograniczona władza rodzicielska
przesłanie wniosku elektronicznego do innej gminy