pomylone imię

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
magdalenamagda
Referent
Posty: 389
Rejestracja: 14 sie 2019, 8:40
Zajmuję się: pracownik socjalny
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

pomylone imię

Post autor: magdalenamagda »

jeśli karta jest w produkcji, a okazało się że jest źle imię jak to odkręcić ?
:? :shock: :roll:
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: pomylone imię

Post autor: michu95 »

A zamawiana była tylko tradycyjna czy też elektroniczna?


Dotyczyło starszej wersji systemu, ale tu będzie pewnie podobnie.
Zamówienie karty z błędnymi danymi (błędne dane na karcie) co robić? Kiedy kartę powinniśmy anulować, zaktualizować i kiedy złożyć reklamację?
Herka pisze:Poniżej wyjaśnienie co zrobić w przypadku zamówienia na błędną kartę.
Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.
Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.
Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
Proces REKLAMACJI powinien zostać rozpoczęty tylko jeżeli błąd pojawił się przy produkcji kart. Błędne dane przy zamówieniu NIE są powodem do składania reklamacji. Reklamację składa się np. gdy karta podczas transportu została złamana, wypadła z koperty podczas transportu, druk jest nieczytelny.
Temat: viewtopic.php?f=57&t=207259922
Dodatkowo przydatne:
viewtopic.php?f=57&t=207267256 – błędna data ważności
viewtopic.php?f=57&t=207257837 – błędnie wpisane nazwisko
viewtopic.php?f=57&t=207267289 – błąd w numerze PESEL (wow)
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207262255 – błędna data przyznania
Ciekawostka: Przy zamówieniu tylko 1 formy karty tradycyjnej, która będzie miała status w produkcji to nie możemy anulować karty, dopiero po otrzymaniu przesyłki będziemy mogli to zrobić. Możemy anulować kartę tradycyjną ze statusem „w produkcji” ale tylko pod warunkiem, że była jednocześnie zamawiana elektroniczna i elektroniczna ma status „wydana”. Wtedy możemy taką kartę anulować zarówno tradycyjną i elektroniczną. Jeśli natomiast zamawiałeś tylko tradycyjną i jest ona w produkcji, to niestety trzeba poczekać aż ją wyprodukują.
magdalenamagda
Referent
Posty: 389
Rejestracja: 14 sie 2019, 8:40
Zajmuję się: pracownik socjalny
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Re: pomylone imię

Post autor: magdalenamagda »

wiem, że były takie posty . sorki za spam
:? :shock: :roll:
ODPOWIEDZ