Pomocy, decyzja odmowna?...
-
- Starszy referent
- Zajmuję się: ŚW
- Kontakt:
Pomocy, decyzja odmowna?...
Witam! od niedawna zajmuję się KDR bez praktycznego szkolenia i z wnioskami elektronicznymi nie mam doświadczenia. Niestety niedawno wpłynął mi wniosek elektroniczny, nowa rodzina, matka na siebie i wpisała 5 dzieci, w tym tylko 2 jest uczących się do 25 r. życia a resztę podaje ale nie wnosi o kartę. We wniosku wyszły nieprawidłowości: matka nie zaznaczyła terminu ważności karty i, że ta 2 dzieci uczących się nie kwalifikuje, bo fakt wg. ustawy musi być troje dzieci. Dzwoniłam do niej i przyszła i oświadczyła, że prosi o modyfikację wniosku żeby ona jak najszybciej dostała, jak edytowałam wniosek z roboczych i nie wiem gdzie popełniłam błąd, bo poprawiałam go i od razu robiłam weryfikację pesel, potem zapisałam i nadal wychodzą mi te same nieprawidłowości. Nie wiem czy mogę to jeszcze jakoś poprawić, czy teraz to tylko decyzja odmowna, o której nie mam pojęcia jak zrobić, bo matka powinna z kolei dostać kartę z przy niej jest błąd, że brak terminu ważności karty. Pomóżcie proszę i to szybko, bo zajmuję pracy pełno bo mam jeszcze 500+ i rodzinne a tu jeszcze to.... 

-
- Referent
- Zajmuję się: KDR, OP3 i nie tylko :)
- Kontakt:
Re: Pomocy, decyzja odmowna?...
Witam,
w przypadku matki musisz sama wyznaczyć bezterminowy okres ważności. Natomiast w przypadku tej dwójki zmień na wniosku na "nie wnoszę"(pod warunkiem, że masz zgodę matki w oświadczeniu). Wówczas matce będziesz mogła przyznać kartę, a dzieciom zaznaczysz nie rozpatrzono.
w przypadku matki musisz sama wyznaczyć bezterminowy okres ważności. Natomiast w przypadku tej dwójki zmień na wniosku na "nie wnoszę"(pod warunkiem, że masz zgodę matki w oświadczeniu). Wówczas matce będziesz mogła przyznać kartę, a dzieciom zaznaczysz nie rozpatrzono.
-
- Starszy referent
- Zajmuję się: ŚW
- Kontakt:
Re: Pomocy, decyzja odmowna?...
ok. dziękuję za pomoc, pozdrawiam!