problem - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 15 gru 2015, 11:31

Witam, mam spory problem i pytanie czy komuś też się tak przytrafiło....zalogowałam się do nowego programu kdr robiłam wszystko zgodnie z insrukcją zmieniło mi stare hasło na nowe i próbowałam dodać użytkownika czyli siebie bo tylko jedno hasło otrzymałam i mobawiam się ze zablokopwałam sobie konto przez przypadek bo jak się wylogowałam to niemogę się już zalogować ani ze starym ani nowym hasłem...czy miał ktoś taki przypadek bardzo proszę o pomoc a i nie mogę się w ogóle dodzwonić na ten numer podany w razie problemów
bbbb90


Napisano: 15 gru 2015, 11:53

Ja też coś namieszałam i mam tak samo. Udało mi się po trudach do nich dodzwonić. Opisałam im co i jak i stwierdzili że zablokowałam sobie konto. Oni sami nie moga tego odblokować. trzeba napisać do MPiPS do Departamentu Informatyki wniosek o dblokowanie. Oni potem prześlą to do tej firmy i odblokują
@@@@

Napisano: 15 gru 2015, 11:57

Witam! mam ten sam problem :( masz może adres mailowy do tego departamentu ?
|Ana

Napisano: 15 gru 2015, 13:27

Dziękuje za pomoc i tak właśnie zrobiłam tylko jeszcze jedna rzecz czy oni dają w jakiś sposób znać ze to konto zostało odblokowane?
bbbb90

Napisano: 16 gru 2015, 13:33

Ponawiam pytanie. Czy ktoś ma adres mailowy do departamentu informatyki? nie mogę się ponownie zalogować i nie wiem co robić. pod nr 42... nie mogę się dodzwonić, tak samo pod nr departamentu informatyki. boję się, że przepadnie mi szkolenie które zakończyłam wczoraj. ten system to jakaś porażka a Centrum Obsługi Użytkowników chyba poszło spać albo jeszcze nie wstało :evil:
Gość

Napisano: 16 gru 2015, 14:04

Gość pisze:Ponawiam pytanie. Czy ktoś ma adres mailowy do departamentu informatyki? nie mogę się ponownie zalogować i nie wiem co robić. pod nr 42... nie mogę się dodzwonić, tak samo pod nr departamentu informatyki. boję się, że przepadnie mi szkolenie które zakończyłam wczoraj. ten system to jakaś porażka a Centrum Obsługi Użytkowników chyba poszło spać albo jeszcze nie wstało :evil:

a ja się dodzwoniłam pod nr 42... tylko troszkę musiałam czekać i słuchać muzyki w tle, w końcu odebrał jakiś pan, proponuję uzbroić się w cierpliwość i czekać aż ktoś odbierze
weraol

Napisano: 16 gru 2015, 15:46

Czy ktoś komu konto się zablokowało do tego systemu otrzymał jakąś wiadomość o odblokowaniu czy trzeba tam dzwonic??
bbbb90

Napisano: 16 gru 2015, 15:50

dzwoniłam pod podany nr 42... i powiedzieli mi, że w celu odblokowania konta użytkownika trzeba napisać pismo do ministerstwa z prośbą o odblokowanie, co nie koliduje z wysłaniem maila o nadanie uprawnień do modułu MOK. Bo ministerstwo i tak przekaże im sprawę. Więc zrobiłam tak jak powiedzieli dzisiaj poszło pismo do ministerstwa oraz oddzielnie mail o nadanie uprawnień z mojego maila służbowego.
kate1
Praktykant
Posty: 33
Od: 01 gru 2014, 15:52
Zajmuję się:
Lokalizacja: Podlaskie

Napisano: 17 gru 2015, 8:28

ja też wysłałam to pismo tylko myślałam ze musze czekać do odblokowania konta żeby wysłać e-maila....czyli mogę spokojnie go teraz wysłać z tym loginem i hasłem który otrzymałam mimo tego ze konto jest zablokowane???? bardzo proszę o odpowiedz
bbbb90

Napisano: 17 gru 2015, 8:56

Błagam pomóżcie, gdzie pisać do tego ministerstwa (na jaki adres do kogo pismo kierować)
O jakim mailu piszecie??
fenks



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x