Problem - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 04 sty 2016, 9:55

Nie nie, ten gościu mnie zapewniał że wszystko ma się dziać pod tym adresem co wchodzimy.. hmm tylko kazał zaglądać dopiero koło południa więc nie wiem..
pomocy22


Napisano: 04 sty 2016, 9:57

Ja mam tak samo też tylko administracja
agusia194

Napisano: 04 sty 2016, 9:59

agusia194 pisze:Ja mam tak samo też tylko administracja
ja też mam samą administrację....
ttttaaaaaa

Napisano: 04 sty 2016, 10:08

Może tu ktoś mi odpowie czy do wniosku złożonego tradycyjnie musimy skanować dokumenty i dołączyć je w systemie? czy robimy jak dotąd ze przyjmujemy z wnioskiem i robimy xero ???
Wiolaops

Napisano: 04 sty 2016, 10:37

Tak trzeba skanować dokumenty.
pomocy22

Napisano: 04 sty 2016, 11:14

kdr.mpips.gov.pl i wybieramy moduł obsługi kart :)
ag1991

Napisano: 04 sty 2016, 11:30

Ale głupi ten system.. tzn.. ciągły brak połączenia . W ogóle nie można wejść na stronę..
trixi

Napisano: 04 sty 2016, 11:45

U mnie wyrzuca komunikat "Niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto. " logowaliście się za pomocą loginu nr teryt_user01 i hasło tak? sama już nie wiem czy coś się zawiesiło czy zablokowałam konto....:(
zagubiona

Napisano: 04 sty 2016, 11:46

Tak działa już..
trixi

Napisano: 04 sty 2016, 11:52

a hasło jakiego użyliście to jest to z koperty jaką otrzymaliśmy tak? oczywiście po zmianie;) nie wiem gdzie teraz to zgłosić, że być może zablokowałam sobie konto... eh...
zagubiona



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 28 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem