Procedury bezpieczeństwa dla pracowników OPS - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 6 z 6    [ Posty: 58 ]

Napisano: 08 lut 2015, 19:47

Polemika zaczęła się od pisania nie związanego z tematem.
Jestem pracownikiem socjalnym codziennie lub co drugi dzień chodzę ( dojeżdżam kilkanaście kilometrów) w teren wiejski, nic asystent mi nie załatwia. 2 -3 razy w miesiącu jestem w terenie z asystentem nie mogę więcej bo mam wiele środowisk i pracy biurowej. Nie jestem w konflikcie z asystentem i odwrotnie. Wiele spraw załatwiamy oddzielnie, dzielimy się obowiązkami. Nie sądź według siebie i nie zmieniaj tematów postów.
O bezpieczeństwo wszystkich trzeba zadbać ale nie przedstawianiem innych w złym świetle.
Gość


Napisano: 09 lut 2015, 11:31

U nas w ops pojawił się pomysł zaopatrzenia pracowników w pojemniki z gazem pieprzowym. Zastanawiam się tylko ile osób będzie w stanie szybko zdecydować się na jego użycie a do tego jeszcze być przygotowanym na taką sytuację? Bez przeszkolenia to raczej będzie słabo z tym.
prac soc

Napisano: 09 lut 2015, 22:41

Moim zdaniem dużo się mówi a mało się robi. Cała dyskusja wywiązała się po tragicznych wydarzeniach, wymyśla się co należy zrobić by zapewnić bezpieczeństwo pracownikom. Przecież od dawna można wprowadzać elementy poprawiające bezpieczeństwo - u nas gaz pracownicy socjalni maja od 2 lat, kto chciał mógł uczestniczyć w kursie samoobrony ( prowadził profesjonalny trener), szkolenie z pracownikami działu epidemiologii z SANEPIDU na temat chorób zakaźnych jak w miarę skutecznie zabezpieczać się, które choroby przenoszą się drogą kropelkową a które droga pokarmową itp. Systematyczna superwizja z zajęciami - praca z trudnym klientem, szkolenia dot. pracy z osobami użaleznionymi itp. W trudne środowiska gdy zgłaszamy może liczyć na Straż Miejską czy dzielnicowych. Wizyta dwóch pracowników socjalnych nigdy nie był problemy gdy była taka potrzeba. Tak więc zgłaszać swoim szefom i działać u nas jednym z elementów kontroli zarządczej od 2 lat jest poprawa bezpieczeństwa pracowników i w tym roku spróbujemy wdrożyć następne działania. Pozdrawiam
adka

Napisano: 11 lut 2015, 14:36

Witam, wczoraj w naszym dziale pojawił się "trudny klient" świadczenia na konto miały iść w czwartek a On chciał dzisiaj tu i teraz bo jak nie to nas rozpier..." no i złapał monitor komputera rzucając go w naszą stronę. Dobrze, że kable od monitora zmniejszyły siłę uderzenia i tylko ściana oberwała. Mieliście coś takiego? Co w takich przypadkach należy robić?
Krystyna551

Napisano: 11 lut 2015, 14:54

Jak się to zakończyło? Napisz bo jestem bardzo ciekaw czy został rozwiązany problem przemocy i czy sprawcę spotkała jakaś kara?
zisis1

Napisano: 13 lut 2015, 14:59

W naszych pracowników klientka w swoim domu rzuciła nożami. Sprawa została zgłoszona do prokuratury, a teraz przyszło zawiadomienie, że przekazano już do Sądu
ktoś

Napisano: 18 lut 2015, 8:51

W OPS zaczęły się kontrole Państwowej Inspekcji Pracy
-zz-

Napisano: 18 lut 2015, 9:29

u nas nawet nie ma wyjścia ewakuacyjnego siedzimy w budynku gdzie jest jedno wejście a w oknach kraty jak ktoś kiedyś dopuścił do tego żeby tak było i jest i nawet po tych strasznych wydarzeniach nic się nie zmieniło
olka1



  
Strona 6 z 6    [ Posty: 58 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x