PROGRAM KSIĘGOWY
PROGRAM KSIĘGOWY
Jestem księgową w DPS od niedawna.Wszystko księgowane jest ręcznie\"Amerykanka\".Czy prowadzicie księgowość w programie księgowym?proszę podzielcie się informacjami!
Re: PROGRAM KSIĘGOWY
Ja prowadzę komputerowo księgowość, ale w Domu w którym pracuję (też niedawno) program już był. Jest to zwykły program komputerowy jak dla każdej firmy. Ale słyszałam o takiej firmie Arisko, która ma programy dla DPS-ów.
Bardzo dobre oprogramowania , polecam , naprawdę warto , aktualizacje na bieżąco
Zamówiłam FK z Arisco.Nie mamy zatrudnionego informatyka,więc nie wiem czy sama sobie poradzę z wdrożeniem.A może Ktoś prześle mi swój plan kont dostosowany do programu?[email protected]
place z arisco sa do bani ale fk i domek jak najbardziej polecam
-
- Praktykant
- Zajmuję się: Księgowość
- Kontakt:
Program księgowy z archiwizowaniem
U na korzysta się z programu do księgowości enova - jest też wersja programów księgowych dla biur rachunkowych (bardziej rozwinięta) - ogólnie super jest też to, że można wszystko praktycznie zautomatyzować... nawet istnieje możliwość podłączenia konta bankowego.
-
- Praktykant
- Zajmuję się: opieką
- Kontakt:
Re: PROGRAM KSIĘGOWY abecadło
My tak naprawdę zainwestowaliśmy w fajne oprogramowanie, na sente.pl możesz o nim poczytać więcej. Wszystko przejrzyste, no nietrudne w obsłudze. Środki trwałe ,pieniężne wszystko w jednym miejscu poukładane, jak dla mnie super

Oprócz PROGRAM KSIĘGOWY - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze przeczytaj również:
prośba o adresy prywatnych domów
decyzja uchylająca
Uzyskanie - utrata 2009
odpłatność za DPS a otrzymany wkład mieszkaniowy
!!ustalanie dalszej odpłatności
!!ustalanie dalszej odpłatności
Umieszczenie w DPS
Umieszczenie w DPS
prosze o pomoc w przyspieszeniu przyjecia mojech chorej na schizofrenie matki do DPS
DPS a wynagrodzenie
nowa inicjatywa ustawodwcza dotyczaca usług pielegniarskich i rehabilitacyjnych w dps-ach
zol, zakład pielęgnacyjno - opiekuńczy