PROGRAM KSIĘGOWY

Wybrane tematy:
odpłatność za DPS - żyjące dzieci i wnuki Odpłatność za DPS sposób nalicznia świadczenie ratownicze- mieszkaniec DPS Ustalenie odpłatności DPS - stare zasady Decyzja OPS mam płacić a z czego mam żyć Wywiady alimentacyjne u dzieci
~DOROTA

PROGRAM KSIĘGOWY

Post autor: ~DOROTA »

Jestem księgową w DPS od niedawna.Wszystko księgowane jest ręcznie\"Amerykanka\".Czy prowadzicie księgowość w programie księgowym?proszę podzielcie się informacjami!
~basia

Re: PROGRAM KSIĘGOWY

Post autor: ~basia »

Ja prowadzę komputerowo księgowość, ale w Domu w którym pracuję (też niedawno) program już był. Jest to zwykły program komputerowy jak dla każdej firmy. Ale słyszałam o takiej firmie Arisko, która ma programy dla DPS-ów.
~Zuzia

Post autor: ~Zuzia »

Bardzo dobre oprogramowania , polecam , naprawdę warto , aktualizacje na bieżąco
~DOROTA

Arisco-a ile kosztuje?
~Aga

Post autor: ~Aga »

Polecam Vulcana , duużo tańszy i naprawdę fajnie sie pracuje
~DOROTA

Zamówiłam FK z Arisco.Nie mamy zatrudnionego informatyka,więc nie wiem czy sama sobie poradzę z wdrożeniem.A może Ktoś prześle mi swój plan kont dostosowany do programu?[email protected]
~Olcia

Post autor: ~Olcia »

place z arisco sa do bani ale fk i domek jak najbardziej polecam
~gosc

Post autor: ~gosc »

my mamy FK MAGRO z Wroclawia, ma wszystko w sobie...
porela
Praktykant
Zajmuję się: Księgowość
Kontakt:

Program księgowy z archiwizowaniem

Post autor: porela »

U na korzysta się z programu do księgowości enova - jest też wersja programów księgowych dla biur rachunkowych (bardziej rozwinięta) - ogólnie super jest też to, że można wszystko praktycznie zautomatyzować... nawet istnieje możliwość podłączenia konta bankowego.
kk001
Praktykant
Zajmuję się: opieką
Kontakt:

Re: PROGRAM KSIĘGOWY abecadło

Post autor: kk001 »