Proszę o pomoc. Błędnie podany mail. - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 17 kwie 2019, 7:36

Rodzina złożyła mi wniosek o wydanie kart elektronicznych, po dobie Pan dzwonił, że otrzymał sms na wskazany we wniosku nr telefonu, natomiast nie dostał nic na skrzynkę pocztową. Okazało się, że żona wypełniając wniosek wpisała błędnie adres mailowy...
Bardzo proszę o pomoc, jak mam w chwili obecnej postąpić? W systemie już zaktualizowałam dane wpisując poprawny mail, tylko nie wiem czy coś to zmieni.
Ira
Stażysta
Posty: 151
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny


Napisano: 17 kwie 2019, 8:24

tak aktualizacja danych w systemie w zarządzaniu kartami to właściwe postępowanie, zapewne musi minąć 24h albo ileś czasu zanim nastąpi ta zmiana. Zawsze można zobaczyć też w systemie nr kart tej rodziny i samem im wysłać na maila te loginy ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 kwie 2019, 9:09

Dziękuję :*
Ira
Stażysta
Posty: 151
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x