Moim osobistym doświadczeniem, jak i moich współpracowników oraz petentów którzy ubiegają się o KDR w związku z powiększeniem limitów na Kartę Dużej Rodziny u swego znanego dostawcy prądu na T. jest to, że my wszyscy otrzymaliśmy po jakimś czasie pismo zwrotne, a oto fragment pisma które część z nas otrzymała e-mailem lub pocztą listownie, niezależnie od tego czy składali oświadczenie i załącznik w postaci ksera lub skanu swej Karty Dużej Rodziny i przesyłali go pocztą, czy nawet osobiście składali w którymś Punkcie Obsługi Klienta, a ksero wykonywał pracownik tej firmy na T.
"dostaliśmy od Państwa Oświadczenie, o którym mowa w Ustawie [1].
Czy Oświadczenie jest poprawne
Sprawdziliśmy Państwa dokument i zauważyliśmy błędy lub braki formalne.
Kopia Karty Dużej Rodziny jest nieczytelna.
Co powinni Państwo zrobić
Żeby mogli Państwo skorzystać z wyższego limitu zużycia energii elektrycznej, powinni nam Państwo dostarczyć (zgodnie z Ustawą) uzupełnione i poprawnie podpisane Oświadczenie. Mają Państwo na to czas do 30.06.2023 r. Jeśli nie dostaniemy dokumentów w tym terminie, nie będą mogli Państwo skorzystać z wyższego limitu zużycia energii elektrycznej."
Kochani, wygląda to trochę na przekręt, a nawet systemowe odrzucanie składanych przez część ludzi oświadczeń, tak aby jak najwięcej z nich nie wyrobiło się we wskazanym terminie do końca czerwca 2023r.


