rozwiązanie umowy na czas zastępstwa

Wybrane tematy:
Przejście z asystenta rodziny na prac.soc. limit do 2000 z zfśś ubezpieczenie członka komisji przeciwalkoholowej Wypowiedzenie umowy o pracę zgłoszenie osoby przez płatnika Zatrudnienie obywatela Ukrainy
ODPOWIEDZ
isia_m

rozwiązanie umowy na czas zastępstwa

Post autor: isia_m »

mam pytanie, kiedy kończy się umowa zawarta na czas zastępstwa (tj urlopu macierzyńskiego i rodzicielskiego)? z dniem zakończenia tych urlopów przez pracownika który jest zastępowany czy w momencie kiedy pracownik wybierze już zaległy urlop wypoczynkowy? chodzi o to czy podstawa do rozwiązania umowy jest fizyczny powrót pracownika do pracy? czy może to nastąpić w momencie kiedy zastępowany pracownik jest na urlopie wypoczynkowym?
batta

Re: rozwiązanie umowy na czas zastępstwa

Post autor: batta »

do końca urlopu rodzicielskiego a nie faktycznego powrotu
isia_m

Post autor: isia_m »

dzięki:)
księgowa 1

Post autor: księgowa 1 »

Batta, jestem księgową nie kadrową ale uważałam do tej pory, że umowa na zastępstwo może trwać do czasu faktycznego powrotu pracownika z urlopu rodzicielskiego, u nas ten pracownik ma do wykorzystania zaległy urlop za 2012, cały urlop za 2013 i jeszcze bierze część urlopu za 2014 r to jeszcze ponad 2 miesiące do jego faktycznego powrotu do pracy i na ten czas chcemy by była jeszcze zatrudniona osoba pracująca na zastępstwo. Co o tym sądzisz ? a jak pozostali użytkownicy to widzą ?
gggg

Post autor: gggg »

jak wyżej zastępstwo kończy się jak pracownik wraca do pracy.
księgowa 1

Post autor: księgowa 1 »

Dziękuję za odpowiedź, a jak inni sądzą ?, bo na razie opinie są podzielone
AniaS@

Post autor: AniaS@ »

ja zawsze piszę umowa na czas usprawiedliwionej nieobecności spowodowanej zwolnieniem chorobowym, urlopem macierzyńskim lub urlopem wypoczynkowym. I mam sprawę jasną ... umowa rozwiązuje się z dniem powrotu pracownika do pracy po wykorzystaniu wszystkich należnych wolnych
Awatar użytkownika
alanka
Referent