Samooocena pracownika - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 14 sty 2011, 13:45

Bilgam niech mi ktoś podpowie , czy w raach procedur kontroli zarządczej, pracownik musi sam siebie cenić? I jesli tak, to jak ma wyglądac arkusz do samooceny( będę wdzieczna za kazdą pomoc)
~Anka


Napisano: 17 sty 2011, 9:55

Też chętnie skorzystam z podpowiedzi.:)
~dd

Napisano: 20 sty 2011, 15:33

Do tego celu są specjalne druki i zarządzenie na podstawie którego kierownicy działów oceniają pracowników. Właśnie w skład druków oceny pracownika wchodzi druk ( 1 kartka) samooceny pracownika.Wygląda mniej więcej tak:
dane pracownika dział, stanowisko, staż pracy. Następnie skala samooceny w punktach-5 - wyróżniam się w pracy, 4-wywiązuje się ze swoich zadań bardzo dobrze, 3-wywiązuje sie ze swoich zadań dobrze, 2-wywiązuje sie w stopniu dostatecznym, 1-nie spełniam wymagań przełożonego. Następnie tabela: oceniane kryterium i samoocena. Kryteria są różne zależy od szefostwa
jest ich 10 np. kreatywność, samodzielność, znajomość przepisów itp.Pracownik sam sobie stawia punkty przy kryteriach w skali 5-1.
Podsumowuje potem , liczba punktów odpowiada ocenie b.dobrej,dobrej,zadowalającej,niezadowalającej.
~be



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x