Mi tak samoGość pisze:Punkt 2.1 robimy tak jak w instrukcji, i dochody były wprowadzone również tak jak w instrukcji poprzez załącznik a i tak w każdym miesiącu wychodzi nam 0... po przeliczeniu ręczenie okazało się że wcale nie powinny tam być 0, ponieważ były takie przypadki z utratą dochodów;/
i mi wychodziło 0 ale jak usunęłam lokalizację to zaczęło wszystko grać. tylko musiałam wyłapać ropsyGość pisze:Punkt 2.1 robimy tak jak w instrukcji, i dochody były wprowadzone również tak jak w instrukcji poprzez załącznik a i tak w każdym miesiącu wychodzi nam 0... po przeliczeniu ręczenie okazało się że wcale nie powinny tam być 0, ponieważ były takie przypadki z utratą dochodów;/
W punkcie 2.1 nie ma lokalizacji.kosmopatka pisze:i mi wychodziło 0 ale jak usunęłam lokalizację to zaczęło wszystko grać. tylko musiałam wyłapać ropsyGość pisze:Punkt 2.1 robimy tak jak w instrukcji, i dochody były wprowadzone również tak jak w instrukcji poprzez załącznik a i tak w każdym miesiącu wychodzi nam 0... po przeliczeniu ręczenie okazało się że wcale nie powinny tam być 0, ponieważ były takie przypadki z utratą dochodów;/
My ręcznie poprawiamy utraty decyzji z II półrocza. I jest wiele wątpliwości. Ale zaczyna coś się pojawiać w raportach.SYGNITY pisze:Zatem jest okazja żeby zacząć te załączniki wprowadzać. Zachęcaliśmy do tego wielokrotnie na przestrzeni 2016 roku i przygotowaliśmy specjalną instrukcję: https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... conych.pdfutrata dochodu pisze:Decyzje przyznajace SW na pierwsze dziecko z powodu utraty - wychodzi mi 0 w każdym miesiącu. W opisie jest informacja, że raport prezentuje decyzje, jeśli we wniosku był zarejestrowany załącznik o utracie dochodu. Problem w tym, że nikt z nas nie wprowadzał załączników o utracie. Jestem ciekawa jak w innych ośrodkach robicie? Wprowadzacie w system załącznik o utracie?
Jeśli to będzie na bieżąco prowadzone (oraz będą wprowadzane do programu te wnioski w związku ze zmianą sytuacji - tak jak to nakazują wymagania homologacyjne) to w przyszłości sprawozdania i raporty tego typu będą się liczyć poprawnie.
pozdrawiam
Raport dot. pkt. 3MMKK pisze:My ręcznie poprawiamy utraty decyzji z II półrocza. I jest wiele wątpliwości. Ale zaczyna coś się pojawiać w raportach.SYGNITY pisze:Zatem jest okazja żeby zacząć te załączniki wprowadzać. Zachęcaliśmy do tego wielokrotnie na przestrzeni 2016 roku i przygotowaliśmy specjalną instrukcję: https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... conych.pdfutrata dochodu pisze:Decyzje przyznajace SW na pierwsze dziecko z powodu utraty - wychodzi mi 0 w każdym miesiącu. W opisie jest informacja, że raport prezentuje decyzje, jeśli we wniosku był zarejestrowany załącznik o utracie dochodu. Problem w tym, że nikt z nas nie wprowadzał załączników o utracie. Jestem ciekawa jak w innych ośrodkach robicie? Wprowadzacie w system załącznik o utracie?
Jeśli to będzie na bieżąco prowadzone (oraz będą wprowadzane do programu te wnioski w związku ze zmianą sytuacji - tak jak to nakazują wymagania homologacyjne) to w przyszłości sprawozdania i raporty tego typu będą się liczyć poprawnie.
pozdrawiam
Gorzej jest z pkt. 3. Jeśli robiłyśmy przez "Decyzję uchylającą, to co teraz mamy zrobić? Czy jest możliwość wykonania innego raportu, aby nam wyszły te dane?