system źle naliczył koszty co teraz?
-
- Referent
- Posty: 201
- Rejestracja: 02 sty 2019, 8:55
- Zajmuję się: PS
koszty naliczone za przedłużenie terminu karty
powiedzcie mi czy jest możliwe żeby system naliczył koszty za przedłużenie karty 2,79 + dodatkowo 13,89 jako za dodanie nowej rodziny ?? mi niestety jakie coś wychodzi z raporty mimo że wniosek o przedłużenie był dodany jako dla członka który już posiadał kartę więc wg mnie powinna byc tylko opłata 2,79 ale być może się myle pomóżcie !!!
-
- Referent
- Posty: 201
- Rejestracja: 02 sty 2019, 8:55
- Zajmuję się: PS
system źle naliczył koszty co teraz?
słuchajcie czy mieliście już taką sytuację, że z raportu wynika wam coś innego niż rzeczywiście macie w segregatorach ?? ja rzeczywiście mam 2 wnioski "nowa rodzina" a z raPortu wynika 3 i automatycznie naliczone są koszty za 3 rodziny co robić ?
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
#1 A przypisałeś tamtą osobę do poprzedniej rodziny czy utworzyłeś mu nową rodzinę przypadkiem?
#2 Tzn. w papierach masz 2 wnioski, a system ci nalicza 3? To się raczej nigdy nie zdarza. Prędzej się zdarza, że jakiś wniosek miał być jako dla zwykłej nowej rodziny, a zarejestrowałeś go jako wniosek dla rodziców którzy mieli kiedyś na utrzymaniu 3 dzieci.
Dojdź do jakiego dnia się zgadza. Koszty są naliczone według daty rozpatrzenia wniosku (gdy klikniesz przyznaje karty) a nie daty wprowadzenia do systemu/daty wpływu wniosku. Skoro robiłeś sprawozdanie w czerwcu to możesz przyjąć, że kwota za półrocze jest poprawna bo zapewne sprawdzałeś z segregatorem/własnym rejestrem.
Ja zachęcam do prowadzenia własnego rejestru i sprawdzania ręcznie kwot raz na jakiś czas (2 tyg, miesiąc).
#2 Tzn. w papierach masz 2 wnioski, a system ci nalicza 3? To się raczej nigdy nie zdarza. Prędzej się zdarza, że jakiś wniosek miał być jako dla zwykłej nowej rodziny, a zarejestrowałeś go jako wniosek dla rodziców którzy mieli kiedyś na utrzymaniu 3 dzieci.
Dojdź do jakiego dnia się zgadza. Koszty są naliczone według daty rozpatrzenia wniosku (gdy klikniesz przyznaje karty) a nie daty wprowadzenia do systemu/daty wpływu wniosku. Skoro robiłeś sprawozdanie w czerwcu to możesz przyjąć, że kwota za półrocze jest poprawna bo zapewne sprawdzałeś z segregatorem/własnym rejestrem.
Ja zachęcam do prowadzenia własnego rejestru i sprawdzania ręcznie kwot raz na jakiś czas (2 tyg, miesiąc).
-
- Referent
- Posty: 201
- Rejestracja: 02 sty 2019, 8:55
- Zajmuję się: PS
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
no własnie nie pasuje mi to w lipcu mam 10 przyjętych wniosków w segregatorze, a z raportu wychodzi 3 - dla nowej rodziny, 7 - tylko dla rodziców i 1 - przedłużenie terminu karty. a ja mam tylko 2 dla nowej rodziny
sprawdziłam cały rok i reszta miesięcy pasuje ;( niemam pojęcia dlaczego tak

-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
ale sprawdzałeś to po dacie rozpatrzenia wniosku? bo nie ważne ile przyjełeś w lipcu, to się liczy data rozpatrzenia, a nie przyjęcia. Zostały ci jakieś z czerwca które rozpatrywałeś w lipcu?
Sprawdź czy w tym przypadku przedłużenia "czy przypisałeś tamtą osobę do poprzedniej rodziny czy utworzyłeś mu nową rodzinę przypadkiem?"
Sprawdź czy w tym przypadku przedłużenia "czy przypisałeś tamtą osobę do poprzedniej rodziny czy utworzyłeś mu nową rodzinę przypadkiem?"
-
- Referent
- Posty: 201
- Rejestracja: 02 sty 2019, 8:55
- Zajmuję się: PS
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
żaden wniosek nie został z poprzedniego i następnego miesiąca
a przypisałam daną osobę to istniejącej już rodziny,

-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
Nie pozostaje ci nic innego jak napisać do Helpdesku z prośbą o szczegółowy raport z wniosków np. od lipca do dnia dzisiejszego z numerem rodziny/numerem wniosku.AD1988 pisze:żaden wniosek nie został z poprzedniego i następnego miesiącaa przypisałam daną osobę to istniejącej już rodziny,
Jak nie da rady to poproś po prostu żeby ci podali numery tych 3 nowych rodzin dodanych w lipcu, ponieważ ty na papierze masz 2 nowe rodziny i są inne koszty niż powinny być według twojej wiedzy, ale chciałabyś to zweryfikować. Być może będą tak mili i zrobią ci takie zestawienie. I wtedy się wyjaśni skąd ta trzecia nowa rodzina.
Dodali analizę danych do sprawozdania, ale szkoda, że nie ma jej też w raportach

-
- Referent
- Posty: 201
- Rejestracja: 02 sty 2019, 8:55
- Zajmuję się: PS
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
ok dziekuje bardzo za odpowiedz a Helpdesk jakie ma dane bo nigdy nie pisałam 

-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
Maila wyślij bo kont jeszcze chyba nie zakładają. Szybciej mailowo będzie, albo telefonicznie, tylko przez tel nie sądzę by ktoś z miejsca ci takie dane sprawdził.
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: kdr@hd.softiq.pl
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.
PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: kdr@hd.softiq.pl
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.
PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.
- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: system źle naliczył koszty co teraz?
Zainspirowany tym postem pomyślałem, a sprawdzę choć zawsze wszystko mam pod kontrolą, a tu co się okazało lipiec, sierpień nie pasująmichu95 pisze:Maila wyślij bo kont jeszcze chyba nie zakładają. Szybciej mailowo będzie, albo telefonicznie, tylko przez tel nie sądzę by ktoś z miejsca ci takie dane sprawdził.
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: kdr@hd.softiq.pl
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.
PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.


"To err is human, to forgive is divine"
Oprócz system źle naliczył koszty co teraz? - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
karta na dwoje (z trojga) dzieci -???
oświadczenie dot. władzy rodzicielskiej
KDR elektroniczne dla dzieci - rejestracja w SI KDR
karta dla konkubenta - ojca 2 dzieci
jak z kartami dla dzieci, które się uczą w szkole wyższej
Druga forma karty , koszt obslugi?
Braki formalne rodzica a KDR dla małżonka
Odpłatnośc za dodatkowe formy karty
niedziałająca karta - zwrot od strony
czy należą sie karty na dzieci?
Osoba złozyła dwa wnioski elektroniczne - jeden źle wypełnio
1 dziecko zmarło, teraz jest dwójka komu kartę?
Rodzice nie mają ślubu, mają 3 wspólnych dzieci.
sprawdzanie uczęszczania do szkoły
KDR - płatność , zaznaczenie na wniosku
nie zauważyłam, że nie nie zamówiłam karty