szkolenie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]

Napisano: 16 gru 2015, 22:07

Iwona3811, a powiedz mi czy wysyłałaś emaila z tymi zrzutami ekranu z tego który zgłosiłaś wcześniej?
pomocy22


Napisano: 17 gru 2015, 10:15

pomocy22 pisze:Iwona3811, a powiedz mi czy wysyłałaś emaila z tymi zrzutami ekranu z tego który zgłosiłaś wcześniej?
Tak, z maila podanego wcześniej przy aktywacji.

Otrzymałam wiadomość z linkiem do Centrum Pomocy Portalu Klienta:

https://kdr-hd.mpips.gov.pl/servicedesk ... user/login

Tam z konta, na którym wystąpił błąd, zgłosiłam awarię.

Problem mam jednak inny. Konto admina działa - mogę się logować zarówno do Portalu Klienta, do szkolenia i do strony SI KDR. Przy logowaniu na drugiego użytkownika - wpisanego w koncie admina i zaznaczony aktywny - występuje, że nie mam uprawnień. Też tak macie? Możecie się logować na oba konta, czy tylko na konto administratora?
Iwona3811

Napisano: 17 gru 2015, 10:56

A przy Portalu Klienta są dwa okienka czy możesz się zalogować w to okno po prawej stronie? Czy to będzie aktywne dopiero po 4 stycznia?
kornelia11111

Napisano: 17 gru 2015, 11:06

Dwa okienka? Na portalu Klienta mam miejsce na login, a pod spodem na hasło.
Iwona3811

Napisano: 17 gru 2015, 11:10

Ale jak wchodzisz na stronę https://kdr-hd.mpips.gov.pl/secure/Dashboard.jspa po lewej stronie mam tak ,,Witamy w elektronicznym systemie zgłoszeń SI KDR!

W celu uzyskania konsultacji lub zgłoszenia problemu proszę o przejście do Portalu Klienta SI KDR.
Jeżeli nie posiadasz konta w Portalu Klienta SI KDR prosimy o kontakt z
Centrum Serwisowym dostępnym w dni robocze w godz. 7.00 - 17.00, tel. 42 230 29 49." a po prawej stronie ,,Zaloguj
Nazwa użytkownika
Hasło
Zapamiętaj moje hasło na tym komputerze
Nie jesteś członkiem? Aby utworzyć konto, proszę skontaktować się z administratorem JIRA.
Nie możesz się zalogować?"

I NA TO DRUGIE NIE MOGE SIĘ ZALOGOWAĆ?
kornelia11111

Napisano: 17 gru 2015, 11:22

Myślę, że pracują nad tym całym systemem. Teraz weszłam i wygląda to inaczej, niż rano - wygląda tak jak to opisałaś. Jeżeli nie możesz się zalogować, to możliwe, że nie masz dostępu. Dostęp jest dla loginu administratora. Tak mi powiedzieli, bo w końcu dodzwoniłam się do tego centrum. Brak dostępu może być również spowodowany tym, że nie otrzymałaś linka aktywacyjnego. Ktoś go w ogóle otrzymał po wysłaniu maila z loginem Administratora Gminnego i kodem autoryzacji?
Iwona3811

Napisano: 17 gru 2015, 11:24

na jaki nr dzwonic w tej sprawie?
jaa

Napisano: 17 gru 2015, 11:31

ale chodzi o to, ze ja jestem administratorem i dzis dostałam maila do tego portalu tam wpisałam hasło i takie coś mi sie pojawiło....
kornelia11111

Napisano: 17 gru 2015, 11:32

Iwona3811, ale jak weszłaś w ten link to miałaś taki sam problem jak ja, gdy wchodze wpisuje login-...user.. i hasło zgodne z kontem na elearningu i programem to wyskakuje mi komunikat, że dane niepoprawne i nie wiem o co chodzi. Wiec jak to zgłosić??
pomocy22

Napisano: 17 gru 2015, 11:35

spróbuj jako login wpisac swój adres e-mail służbowy który podawałaś jako uzytkownik SI KDR
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x