Napisano: 15 sty 2014, 12:59
Lepiej jest to robić właśnie przez dokumenty. Bo wtedy taki potwierdzony dokument można cofnąć rozliczenie, zwiększyć kwotę pozycji za ten miesiąc i rozliczyć ponownie i będzie grało.
A tak to masz trochę trudniej, musisz cofnąć potwierdzenie listy wypłat, usunąć z niej pozycję dotyczącą tej osoby za ten miesiąc, po czym potwierdzić ponownie listę.
Następnie wchodzisz na listę świadczeń z głównego okna Pomostu przez przycisk świadczenia, przestawiasz realizowane na wszystkie (pod listą). Odnajdujesz to świadczenie, wchodzisz na przycisk Harmonogram realizacji. Znajdujesz ten miesiąc - powinien być do realizacji. Wchodzisz przez modyfikuj i zmieniasz realizację na niefinansową. Akceptujesz okno harmonogramu.
Następnie robisz dokument rozliczeniowy i dajesz na niego tę jedną pozycję i wpisujesz taką kwotę jaka ma być - (uwzlędniającą to co było na wycofanej pozycji listy wypłat i to co przyszło z noty z DPSu). Rozliczasz i już wszystko powinno się zgadzać.