Mam przerwę, bo wróciłam po macierzyńskim i nie bardzo wiem co zrobić. W 2013 r. mieliśmy babcię w DPS, babcia zmarła 04.08.2013 r. i wszystkie należności wypłaciliśmy w Pomoście też zrobiłam zakończenie wszystko niby grało. Jednak w listopadzie 2013 DPS przysłał notę obciążeniową na dwieście parę złotych z tytułu nie wniesionej opłaty zastępczej za mieszkankę (zmarłą babcię) i moje pytanie jak to wprowadzić do pomostu skoro babcia uśmiercona i wyrejestrowana z DPS. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Lepiej jest to robić właśnie przez dokumenty. Bo wtedy taki potwierdzony dokument można cofnąć rozliczenie, zwiększyć kwotę pozycji za ten miesiąc i rozliczyć ponownie i będzie grało.
A tak to masz trochę trudniej, musisz cofnąć potwierdzenie listy wypłat, usunąć z niej pozycję dotyczącą tej osoby za ten miesiąc, po czym potwierdzić ponownie listę.
Następnie wchodzisz na listę świadczeń z głównego okna Pomostu przez przycisk świadczenia, przestawiasz realizowane na wszystkie (pod listą). Odnajdujesz to świadczenie, wchodzisz na przycisk Harmonogram realizacji. Znajdujesz ten miesiąc - powinien być do realizacji. Wchodzisz przez modyfikuj i zmieniasz realizację na niefinansową. Akceptujesz okno harmonogramu.
Następnie robisz dokument rozliczeniowy i dajesz na niego tę jedną pozycję i wpisujesz taką kwotę jaka ma być - (uwzlędniającą to co było na wycofanej pozycji listy wypłat i to co przyszło z noty z DPSu). Rozliczasz i już wszystko powinno się zgadzać.