wenia - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 19 lut 2014, 14:39

jestem \"świeżym\" pracownikiem. Chcę spisać kontrakt socjalny z osobą nadużywającą alkohol, którą część wypełniam i co można przykładowo spisać z taką osobą, liczę na życzliwość i zrozumienie.
~Pierwszy raz

Napisano: 19 lut 2014, 14:52

pije na 100% i są na to dowody? jak są to jakie?
~Wredna

Napisano: 19 lut 2014, 15:16

Wredna, oj pije/kobieta/ i to bardzo, była wzywana na komisję p/alk. - nic to nie dało, osoba obecnie po interwencji policji chce wyjść z uzależnienia, zrobić wszywkę i spotkać się z psychologiem ale chcę spisać kontrakt i jestem zieloniuchna a chciałabym aby był mądrze spisany. Proszę.
~Pierwszy raz

Napisano: 19 lut 2014, 15:17

Wredna, oj pije/kobieta/ i to bardzo, była wzywana na komisję p/alk. - nic to nie dało, osoba obecnie po interwencji policji chce wyjść z uzależnienia, zrobić wszywkę i spotkać się z psychologiem ale chcę spisać kontrakt i jestem zieloniuchna a chciałabym aby był mądrze spisany. Proszę.
~Pierwszy raz

Napisano: 19 lut 2014, 16:20

Wredna, plisiu.
~Pierwszy raz

Napisano: 20 lut 2014, 11:48

Mo je zdanie jest takie: z czynnym alkoholikiem nie spisuje się kontaktu bo i tak go nie wypełni, jest bardzo dużo przeszkód.
ale tu może znajdziesz coś dla siebie.
https://www.prawosocjalne.pl/print/artic ... zalezniona

Najpierw detox
potem wszywka aczkolwiek już od tego się odchodzi
Ona chce po najmniejszej linii oporu a winno być tak : szpital odział detox 10 dni, potem 6 tygodni odział leczenia uzależnień następnie terapia pogłębiona już poza szpitalem. Moze być w miejscu zamieszkania lub Ośrodku.

Spisz kontrakt na jedno : zgłoszenie się do szpitala na detox i terapię na oddziale.
Wszywe wydłubie i tyle będzie radości albo \"przepije\":):) małymi ilościami.
I tak jak pisze w artykule: system twardy czyli nie podlegający dyskusji!!! czyli ma byc tak jak ty chcesz.
Pomoc : żadne pieniądze do ręki bony lub do rąk pracownika.