Proszę o pomoc:
W lutym tego roku Pani złożyła wniosek o przyznanie Kart dla 5 członków rodziny (2 rodziców i 3 dzieci)w formie tradycyjnej i elektronicznej. W maju ta sama Pani składała kolejny wniosek w związku ze zmianą nazwiska (karta elektroniczna + tradycyjna). Okazuje się jednak że po zmianie i przyznaniu nowej karty elektronicznej Pani nie "widzi" na swoim urządzeniu Kart dzieci i męża, a wyświetla się jej tylko jej karta. W systemie jest zaznaczone że powinna wyświetlać Kartę męża oraz dzieci również. Jak to rozwiązać? Dziś już brakło mi pomysłów i weszłam w aktualizacje danych, następnie usunęłam Panią z wizualizacji po to tylko by jeszcze raz ją dodać. Informacja została przyjęta do aktualizacji. Mam jednak wrażenie że coś jest nie tak. Dałam Pani adres mailowy: pomoc@mkdr.gov.pl ale jeszcze prosiłam aby się wstrzymała z pisaniem maila gdyz chce mieć pewność że u nas jest wszystko w porządku. Ma ktoś może jakieś pomysły? Lub ewentualne namiary na kogoś kto mógłby pomóc?