Wizualizacja Kart na nowej Karcie elektronicznej - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 26 cze 2019, 13:45

Proszę o pomoc:
W lutym tego roku Pani złożyła wniosek o przyznanie Kart dla 5 członków rodziny (2 rodziców i 3 dzieci)w formie tradycyjnej i elektronicznej. W maju ta sama Pani składała kolejny wniosek w związku ze zmianą nazwiska (karta elektroniczna + tradycyjna). Okazuje się jednak że po zmianie i przyznaniu nowej karty elektronicznej Pani nie "widzi" na swoim urządzeniu Kart dzieci i męża, a wyświetla się jej tylko jej karta. W systemie jest zaznaczone że powinna wyświetlać Kartę męża oraz dzieci również. Jak to rozwiązać? Dziś już brakło mi pomysłów i weszłam w aktualizacje danych, następnie usunęłam Panią z wizualizacji po to tylko by jeszcze raz ją dodać. Informacja została przyjęta do aktualizacji. Mam jednak wrażenie że coś jest nie tak. Dałam Pani adres mailowy: pomoc@mkdr.gov.pl ale jeszcze prosiłam aby się wstrzymała z pisaniem maila gdyz chce mieć pewność że u nas jest wszystko w porządku. Ma ktoś może jakieś pomysły? Lub ewentualne namiary na kogoś kto mógłby pomóc?
kdr.04
Stażysta
Posty: 132
Od: 27 lip 2018, 7:31
Zajmuję się: kdr


Napisano: 27 cze 2019, 7:11

Może spróbuj tak jak tu na ten nr tel zadzwonić:
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207275398
KaKa4321 pisze:Udało mi się dzisiaj złożyć reklamację przez system, dzięki bardzo miłej Pani z infolinii KDR, tel. 32 72 32 672. Protokół reklamacyjny trzeba dodatkowo przesłać do PWPW. Mam nadzieję, że Karty w końcu do nas dotrą ... ;)
Jest to numer podany na stronie ministerstwa https://empatia.mpips.gov.pl/si-kdr/-/a ... 3cb9f4c976 (softIQ) :P
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem