wniosek - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 18 sty 2016, 13:54

kontynuacja dodatku, wniosek złożony w styczniu, umowa do stycznia w której czynsz wynosi 400 zł i metraż wynosi 55 m. Pani przedstawia mi nową umowę zawartą 18.01 2016 obowiązująca od 01.02.2016 r. i w niej większy metraż 90 m i co za tym idzie również czynsz 600 zl. Jakie kwoty przyjąć na dzień złożenia wniosku jest stara umowa , wydatki z miesiąca składania wniosku czyli 400 zl
iza5


Napisano: 19 sty 2016, 9:43

Wydatek z umowy do stycznia.
gajka

Napisano: 19 sty 2016, 12:38

czy ta umowa dotyczy tego samego mieszkania? dlaczego taka różnica w metrażu
Gość

Napisano: 20 sty 2016, 10:51

tak dotyczy tego samego mieszkania , lokatorzy z lokum obok wyprowadzili się i zarzadca pozwolił tej rodzinie zająć dodatkowe pokoje i dlatego większy metraż i czynsz. Tak sobie mysle, że przecież skoro w trakcie pobierania dodatku mieszkaniowego/ dodatek do 31 stycznia/ nie maja wpływu inne zmiany poza wyprowadzka to może niech poprawia nową umowę od 01.01.2016 r i wtedy mam wniosek też ze stycznia i przyjmuje wtedy nowy metraż i nową kwotę czynszu
iza5

Napisano: 20 sty 2016, 11:56

na wniosku ma się znaleźć stan na dzień jego składania a więc jeszcze 55 m jak sama stwierdziłaś nowa umowa BĘDZIE obowiązywać od 1 lutego .... a więc niech wycofa ten wniosek i przyjdzie w lutym..... innego wyjścia nie ma
małe ww
Podinspektor
Posty: 1282
Od: 11 kwie 2014, 9:44
Zajmuję się:

Napisano: 21 sty 2016, 12:22

ile osób jest w tym gospodarstwie domowym i jaką macie stawkę czynszu obowiązującą na terenie gminy
Gość

Napisano: 21 sty 2016, 22:28

Dobre pytanie, zwłaszcza pierwsza część. Grozi przekroczenie powierzchni maksymalnej i brak dodatku w ogóle. W takiej sytuacji lepiej uznać dotychczasową powierzchnię.

Nie dopuszczalne jest moim zdaniem proponowanie zmiany umowy. Musimy wymyślić rozwiązanie przy obecnej.

Wydaje się w ogóle najlepiej przyjąć dotychczasową powierzchnię, nie wydaje się to mocno krzywdzące, zwłaszcza wobec zagrożenia jw.
Nie po to jednak się włączam, by potakiwać. Otóż zauważmy, ze Ustawa nie wskazuje terminu :!: :shock: , to jedynie zapis na formularzu, jedynie forma, sposób podania, bez ustawowego umocowania. Tymczasem sposób wykorzystania każdego formularza z zasady dostosowuje się do konkretnych potrzeb. Zatem mogę zgodzić się, by wstawić docelowe dane, czyli nową powierzchnię. W końcu dodatek ma pokrywać realne przyszłe wydatki, a nie rozliczać przeszłość.
To byłoby podobnie jak osobą zmarłą teraz (jak na sąsiednim wątku). Stan już wiadomy przyjmujemy na przyszłość i nie zważamy co było rano.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x