wtz - Księgowość

  
Strona 2 z 4    [ Posty: 31 ]

Napisano: 11 mar 2014, 16:13

Jak masz wątpliwości to zapytaj może w PCPR?
Przepraszam, że nie pomogłam Ci.
~Renia


Napisano: 11 mar 2014, 16:27

oni tez nie wiedzą.... Reniu dziekuje
~justa

Napisano: 12 mar 2014, 8:57

justa czy do tej pory nie mieliscie samochodu? a jeżeli tak to z jakich środków
~Renia

Napisano: 12 mar 2014, 14:03

MIELISMY, ZAKUPIONY W 2007 TEZ ZA PIENIĄDZE POWIATU W RAMACH 5% ÓWCZESNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH
~justa

Napisano: 12 mar 2014, 14:47

No właśnie przecież zakupiony samochód jest wręcz niezbędny do działalności wtz. Tak na logikę jak powiat się zgadza i masz w planie to nie powinno być problemu.
~Renia

Napisano: 12 mar 2014, 14:55

Reniu jestes super, dziękuje Ci! upewniłaś mnie w słuszności poniesienia takiego kosztu! Wątpliwości moje wzięły się z tąd iz wszyscy mówiąże wtz nie może ponosić kosztów na inwestycje i remonty do 3% planu, a ja twardo upieram się ze owszem ale dotyczy to tylko środków funduszu czyli 90%
~justa

Napisano: 13 mar 2014, 10:21

justa masz rację \"3% \"dotyczy środków PFRON.
~Renia

Napisano: 13 mar 2014, 11:54

Reniu a czy wasz wtz to jednostka budżetowa czy stowarzyszenie?
~justa

Napisano: 13 mar 2014, 12:03

jednostka budżetowa
~Renia

Napisano: 13 mar 2014, 12:58

nasza również, mamy dwa różne plany finansowe, powiat przechodzi przez gminę i tam rozliczamy się wg paragrafow i sporządzamy rb i inne sprawozdania, natomiast pfron dostajemy bezpośrednio z pcpr i rozliczamy się zadaniowo.
~justa



  
Strona 2 z 4    [ Posty: 31 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x