Wynagrodzenie 2014

Wybrane tematy:
socjoterapia Opieka prawna nad małoletnią wychowanką w ciąży Zwolnienie dziecka z placówki opiekuńczo- wychowawczej urlopowanie wszystkich wychowanków z placówki... Alimenty ponowne umieszczenie w POW odpłatność za pobyt pensjonariusza w ZOL
ODPOWIEDZ
~jula

Re: Wynagrodzenie 2014

Post autor: ~jula »

marcin-wszystko polega na normalnosci,a ty robisz ze swojej placowki korporację!
~Marcin

Post autor: ~Marcin »

jula w jakim zakresie korporację? Chyba nigdy nie pracowałaś w korporacji i nie znasz realiów z tym związanych. Gdyby było inaczej nie napisała byś tego co napisałaś. Co Twoim zdaniem oznacza normalność? Być może mam zupełnie inny zakres wiedzy w tym zakresie. Pozdrawiam.
~kapek

Post autor: ~kapek »

Wiem, że nie Ty fizycznie tylko dyr ale Ty chcesz tej podwyżki. Nie wiem jak dyr przeprowadzi podwyżkę bez udziału byłych karcianych? Nie znam się na tych sprawach ale pojęcie regulacji brzmi jakoś dziwnie.
~jadwiga

wynagrodzenie 2014

Post autor: ~jadwiga »

Witam, u nas dyrekcja dała na pocieszenie KN podwyżkę w styczniu 300-450 a samorządowym w lutym 100-200 zł. TO Paranoja , znowu dysproporcje ok 500-1000 zł. DO SĄDU NALEŻY IŚĆ !!! Po to zabrano KN aby zminimalizować różnice . Czy dyrektor może z grupy XVI przenieść mnie na XIII ? Marcin proszę odpowiedz, dziękuje z góry ?
~mariusz

Post autor: ~mariusz »

ja dwiga, cieszę sie ze tak jest, bo to tylko dowód że rzadowi nie WYSZŁO !!!!!!
Do grudnia ten tuskoland wciskał kit że się zlikwiduje karte i będzie równosc sprawiedliwosc lepsza organizacja , a ludzie w pracy spogladać będa na siebie jak zajaczki ( nie jak wilcy)
A tu pech. tak jak piszesz , jedni 300-450, DRUDZY (nie inni- Drudzy) 100 zł

Strach sie bac, co oni na to moga wymysleć