wynagrodzenie 300+, zadowolenie czy rozczarowanie - Dobry Start (300+)

  
Strona 7 z 22    [ Posty: 215 ]

Napisano: 09 sie 2018, 12:50

U nas jak do tej pory nic o jakimkolwiek dodatku nie słychać, może na koniec dostaniemy jakąś premię...Co do osób realizujących to jak zawsze: księgowa i kierownik się wliczają.
monika1
Stażysta
Posty: 95
Od: 31 mar 2016, 9:05
Zajmuję się:


Napisano: 09 sie 2018, 13:30

U nas też zawsze kierownik, księgowa i merytoryczny. Nikt jeszcze nic nie dostał. Nie robiliśmy podziału, dopiero jak coś to we wrześniu z wyrównaniem od lipca. Nie wiadomo, jakimi pieniędzmi dzielić.
Agaton
Stażysta
Posty: 51
Od: 25 maja 2018, 8:42
Zajmuję się: św,śr,fa

Napisano: 09 sie 2018, 13:35

U nas 8 zł brutto od dziecka tylko dla pracowników, którzy zajmują się 300+, płacone w formie dodatku do wynagrodzenia
rachela
Stażysta
Posty: 128
Od: 15 mar 2016, 21:58
Zajmuję się:

Napisano: 11 sie 2018, 9:41

może Warto by było napisać jakieś pismo do Ministerstwa z prośbą o kontrolę tych wynagrodzeń, pora skrócić trochę Naszym pracodawcom już dość się obłowili. Kierował ktoś podobne pismo do ministerstwa, podobne czy jakiekolwiek? odpisali ?
św-pomoc
Referent
Posty: 252
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 13 sie 2018, 8:55

W Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi wypłacili pracownikom 1 zł brutto za każdy opracowany wniosek. Jednym słowem żenada i dlatego pismo do ministerstwa jest już przygotowane, podpisane przez pracowników i dzisiaj zostanie wysłane.
plociak

Napisano: 13 sie 2018, 9:59

U nas problemem w tym momencie jest po prostu BRAK ŚRODKÓW, może i u was podobnie,
środki na utrzymanie dostaniemy dopiero we wrześniu i nie jesteśmy pewni ile...
w tym momencie mieliśmy trochę na rozruch zadania więc trochę kasy dostali pracownicy ale też PAMIĘTAJMY że trzeba kupić papier, tonery, artykuły biurowe i inne drobiazgi bez których nie mielibyśmy możliwości zrealizować zadania a pracować trzeba
Największym chyba problemem jest brak komunikacji (u nas trochę też)i to może rodzić waszą frustrację, jednak to jest troszkę bardziej skomplikowane niż się wszystkim wydaje,
proponuję rozmowę z kierownictwem bo domysły i żale na forum naprawdę nic nie dadzą...
egoistka
Praktykant
Posty: 7
Od: 30 mar 2017, 13:47
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA sprawaozdania i finanse

Napisano: 13 sie 2018, 10:19

No papieru to trzeba kupić od cholery tak samo jak i tonerów szczególnie że informacja jest wysyłana przez e-mail, jedynie wezwania i decyzję odmowne idą papierowe ale tego nie jest tak aż dużo aby rodziło to jakieś niebotyczne koszty obsługi a rozmowy z kierownictwem nic nie dają, więc zostaje tylko interwencja w Ministerstwie.
plociak

Napisano: 13 sie 2018, 10:26

Pracuję w sporym ośrodku i mamy bardzo dużo wniosków elektronicznych, które są drukowane do akt i wierz mi to naprawdę dużo papieru i toneru...
egoistka
Praktykant
Posty: 7
Od: 30 mar 2017, 13:47
Zajmuję się: ŚR/ŚW/FA sprawaozdania i finanse

Napisano: 13 sie 2018, 10:29

W Centrum nie są drukowane do akt zostają tylko w systemie w formie elektronicznej.
plociak

Napisano: 13 sie 2018, 10:43

plociak, moglbys na priv pokazać jak wygląda Wasze pismo ? byłbym wdzięczny
św-pomoc
Referent
Posty: 252
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW



  
Strona 7 z 22    [ Posty: 215 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x