U nas jak do tej pory nic o jakimkolwiek dodatku nie słychać, może na koniec dostaniemy jakąś premię...Co do osób realizujących to jak zawsze: księgowa i kierownik się wliczają.
U nas też zawsze kierownik, księgowa i merytoryczny. Nikt jeszcze nic nie dostał. Nie robiliśmy podziału, dopiero jak coś to we wrześniu z wyrównaniem od lipca. Nie wiadomo, jakimi pieniędzmi dzielić.
może Warto by było napisać jakieś pismo do Ministerstwa z prośbą o kontrolę tych wynagrodzeń, pora skrócić trochę Naszym pracodawcom już dość się obłowili. Kierował ktoś podobne pismo do ministerstwa, podobne czy jakiekolwiek? odpisali ?
W Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi wypłacili pracownikom 1 zł brutto za każdy opracowany wniosek. Jednym słowem żenada i dlatego pismo do ministerstwa jest już przygotowane, podpisane przez pracowników i dzisiaj zostanie wysłane.
U nas problemem w tym momencie jest po prostu BRAK ŚRODKÓW, może i u was podobnie,
środki na utrzymanie dostaniemy dopiero we wrześniu i nie jesteśmy pewni ile...
w tym momencie mieliśmy trochę na rozruch zadania więc trochę kasy dostali pracownicy ale też PAMIĘTAJMY że trzeba kupić papier, tonery, artykuły biurowe i inne drobiazgi bez których nie mielibyśmy możliwości zrealizować zadania a pracować trzeba
Największym chyba problemem jest brak komunikacji (u nas trochę też)i to może rodzić waszą frustrację, jednak to jest troszkę bardziej skomplikowane niż się wszystkim wydaje,
proponuję rozmowę z kierownictwem bo domysły i żale na forum naprawdę nic nie dadzą...
No papieru to trzeba kupić od cholery tak samo jak i tonerów szczególnie że informacja jest wysyłana przez e-mail, jedynie wezwania i decyzję odmowne idą papierowe ale tego nie jest tak aż dużo aby rodziło to jakieś niebotyczne koszty obsługi a rozmowy z kierownictwem nic nie dają, więc zostaje tylko interwencja w Ministerstwie.