wyślij zamówienie - proszę o pomoc

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
igcia

wyślij zamówienie - proszę o pomoc

Post autor: igcia »

Witam.Mam pytanie: czy w zamówionych kartach mających status w produkcji trzeba jeszcze odznaczyć "wyslij zamówienie"? Pytam bo zamówiłam karty miesiąc temu i nie przychodzą a właśnie zauważyłam, że w programie jest coś takiego jak "wyslij zamówienie"
Proszę o pomoc.
vita
Praktykant
Posty: 2
Rejestracja: 06 mar 2016, 14:42
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: wyślij zamówienie - proszę o pomoc

Post autor: vita »

Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jak się wchodzi w zakładkę "zarządzanie kartami" to u góry pisze ile jest "do zamówienia". Jeśli są zamówione wyświetla się liczba 0, jeśli nie wysłaliśmy zamówienia wyświetli się ilość kart do zamówienia.
ODPOWIEDZ