12. Łączna kwota wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc ***)Maxima pisze: ↑09 mar 2021, 10:59W ustawie jest zapis, że w wniosku ma być informacja o "łącznej kwocie wydatków".
Aby naliczyć dodatek mieszkaniowy, w przypadku lokalu niewchodzącego w skład zasobu mieszkaniowego gminy, musimy mieć wydatki rozpisane. Ponadto należy uwzględnić czynniki obniżające/podwyższające stawkę czynszu.
Pytanie: czy macie przygotowane załączniki, które będą zawierać te informacje? Załącznik do wniosku musi być odnotowany w samym wniosku.
Nie chcę tworzyć kilku załączników, ale z kolei rozszerzać wniosek o te informacje to tez bez sensu.
Jak sobie z tym poradziliście?
***) Miesiąc, w którym składany jest wniosek...tak jest obecnie więc chyba łączną kwotę wydatków i teraz należało wpisywać

")w art.7:a)w ust.1 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:„Do wniosku dołącza się deklarację o dochodach gospodarstwa domowego za okres 3 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku oraz dokumenty potwierdzające wysokość ponoszonych w miesiącu poprzedzającym dzień złożenia wniosku wydatków związanych z zajmowaniem lokalu mieszkalnego.”