
Jeżeli ktoś na 10 postów ma 7 reklamujących jeden ośrodek szkolenia albo drukarnię to to nie są tacy sami ludzie jak ja, bo ja niczego tu nigdy nie reklamowałam.
Dlaczego?
Proszę Pani Gosia1981 o podesłanie na priv takiego załącznika lub tu na tym wątku. Dziękuję.Gosia1981 pisze: ↑17 mar 2021, 8:50Na wniosku jak zawsze zarządca wypisuje u nas łączne wydatki, a na osobnym druku, który stanowi załącznik do wniosku mamy rozpisane poszczególne składniki wydatków, tj. czynsz, koszty eksploatacyjne, fundusz remontowy, opłata za co, ccw, za wodę i kan., opłata za wywóz śmieci.Cytrynka pisze: ↑17 mar 2021, 8:18Proszę o info czy wydatki na wniosku wpisujecie tylko jako łączna kwota wydatków czy macie rozpisane na składniki takie jak np. czynsz, woda, śmieci ..... bo faktycznie w TBS czynsz obniżam do stawki gminnej i co wtedy jeśli nie będę mieć kwoty czynszu na wniosku??
Będę potępiona, ale co tam...
Spokojnie, zmiany cytowanych przepisów nie wymagają tego, a innych zmian nie będziekalina.malina pisze: ↑14 maja 2021, 8:16Pamietaj że milion załączników i pouczeń w uchwalonym wniosku nie jest dobre, bo każda drobna zmiana będzie musiała isc przez sesję...