Zakres obowiązków stażysty w OPS - Kadry

Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 28 mar 2019, 17:25

Dzień dobry. Z wykształcenia jestem pracownikiem socjalnym, obecnie zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy. Rozważam decyzję o podjęciu stażu w Ośrodku Pomocy Społecznej. Zanim udam się do OPS, zapytam tutaj. Czy ktoś z Państwa mógłby mi udzielić obszernej informacji jak wyglądałby w praktyce zakres moich obowiązków w trakcie odbywania stażu? W internecie natknąłem się na taką informację:

Obowiązki stażysty
1. Stażysta zobowiązuje się do:
· rozpoczęcia i zakończenia stażu zgodnie z terminem podanym w Umowie o staż,
· potwierdzania obecności na stażu podpisem w liście obecności,
· należytego wypełniania przypisanych obowiązków zawodowych,
· odbycia stażu w miejscu i zgodnie z zasadami określonymi przez Zakład Pracy, opierając się na przyjętym programie stażu,
· wykonywania poleconych czynności w terminie i bez usterek. W przypadku stwierdzenia wad w wykonywanych czynnościach Stażysta zobowiązuje się do ich nieodpłatnego usunięcia niezwłocznie,
· założenia konta bankowego, na które będzie dokonywana wypłata środków-stypendium stażowego,
· bieżącego informowania Kadry zarządzającej projektu (Koordynatora, pracownika socjalnego) lub Kierownika Ośrodka o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić jego dalszy udział w stażu,
· usprawiedliwienia nieobecności spowodowanej chorobą i doniesienia zwolnienia lekarskiego do zakładu Pracy (oryginał zwolnienia) i do Biura Projektu (kopię zwolnienia) nie później niż w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia wystawienia zwolnienia lekarskiego,
· bezzwłocznego usprawiedliwienia nieobecności (telefonicznie lub osobiście) u Kadry zarządzającej oraz Pracodawcy w sytuacji zaistnienia zdarzenia losowego, które może przeszkodzić w dotarciu do miejsca odbywania stażu,