Zapotrzebowanie na stypendium.
-
- Praktykant
- Zajmuję się: ST,DM
- Kontakt:
Zapotrzebowanie na stypendium.
Witam, jestem nowa w stypendiach proszę o info do kiedy i gdzie wysyłacie zapotrzebowanie na środki finansowe na drugie półrocze do stypendium?
-
- Praktykant
- Zajmuję się: manager
- Kontakt:
Re: Zapotrzebowanie na stypendium.
Stypendia są zawsze w deficycie)
więc zacząłem grać w kasynie, kiedy byłem na studiach. Dobrze, że z czasem nie miałem ochoty na kontynuowanie hazardu. W pewnym momencie straciłem dużo pieniędzy w kasynie Wazamba 777 https://www.aplauzprint.pl/, pracowałbym lepiej.
więc zacząłem grać w kasynie, kiedy byłem na studiach. Dobrze, że z czasem nie miałem ochoty na kontynuowanie hazardu. W pewnym momencie straciłem dużo pieniędzy w kasynie Wazamba 777 https://www.aplauzprint.pl/, pracowałbym lepiej.
-
- Starszy referent
- Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne
- Kontakt:
Na stronie kuratorium w komunikatach JST jest już info o zapotrzebowaniu. Trzeba to śledzić choć w tym roku ładnie na e-mail przyszło powiadomienie 

-
- Praktykant
- Zajmuję się: Pracjuję jako asystent rodziny
- Kontakt:
Klara27 mogłaby Pani wysłać link do zapotrzebowania poniewaz nie moge tego znaleźc pozdrawiam
-
- Referent
- Zajmuję się: DM, DE, ST, Dodatki grzewcze...
- Kontakt:
Cześć. Od stycznia dostałem stypendia socjalne i mam pytanie odnośnie zapotrzebowania. Dotyczy ono kwoty środków własnych na realizację zadania skąd wziąć tam kwotę. Pani ktora robiła stypendia socjalne poinformowała mnie że muszę dać tam 20% kwoty realnego zapotrzebowania ale nie wiem skąd jest to 20%. Czy ktoś może coś podpowiedzieć? W sensie takie obliczenia mi podała 124zl* ilość stypendiów * 6miesiecy i z tej kwoty pozniej20% biorę i liczę ile środków własnych planujemy dać. Czy to poprawne obliczenia? Bardzo proszę o pomoc.
Oprócz Zapotrzebowanie na stypendium. - Stypendia przeczytaj również:
Rodzina zastępcza od grudnia a stypendia
Szkolenia- kogo polecacie?
Cofnięcie prawa