zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 4 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 16 maja 2017, 12:09

dobrze wiedzieć:)
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Od: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:


Napisano: 16 maja 2017, 12:11

a jak dokonac modyfikacji tych danych poprzez modyfikacja danych wniosku w zakładce administracja???
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Od: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2017, 12:22

SYGNITY pisze:Przypominamy, że aby w naszym Oprogramowaniu zweryfikować i wyeliminować problemy wykazane w aplikacji CAS jako miękka lub twarda walidacja, należy skorzystać z narzędzia „Analiza danych zbioru centralnego” czyli w oknie okno "Zbiór centralny” zaznaczyć zbiór, dla którego występują błędy i wybrać przycisk „Analiza danych”.

Narzędzie, to pozwala wyszukać dane (np. osoby, wnioski, decyzje), które nie spełniają reguł poprawności zbioru centralnego. Dane te można wyszukać na podstawie identyfikatora (ID) niepoprawnej danej prezentowanego w treści walidacji wyświetlonej w aplikacji CAS. Szczegółowy opis tego narzędzia znajduje się w podręczniku Użytkownika w rozdziale SPRAWOZDAWCZOŚĆ> Zbiór centralny.

Po wyszukaniu danej, które nie spełnia reguł poprawności zbioru centralnego, należy dokonać odpowiednej korekty zgodnie z opisem walidacji.

Przykład, w przypadku pojawienia się w CAS walidacji:

SW/3.1 Brak dochodu rodziny dla rodziny wnioskującej o świadczenie wychowawcze na pierwsze dziecko.” dla wniosku: „WniosekID_12245

należy w naszym Oprogramowaniu za pomocą narzędzia „Analiza danych zbioru centralnego” wyszukać wniosek o identyfikatorze „12245”, a następnie zweryfikować poprawność walidacji, czyli czy dla wyszukanego wniosku jest uzupełniony dochód rodziny, jeżeli brak wprowadzonego dochodu, a wniosek jest wnioskiem na pierwsze dziecko, to należy dokonać modyfikacji danych wniosku poprzez uzupełnienie informacji o dochodzie rodziny. Jeżeli rodzina posiada zerowy dochód, to w takiej sytuacji również należy wprowadzić załącznik o dochodzie zerowym jako „oświadczenie członka rodziny”.

Jednocześnie przypominamy, że miękkie walidacje nie blokują możliwości wczytania zbioru centralnego do CAS, niemniej jednak zachęcamy do poprawy wykazanych walidacji, aby jakość danych gromadzonych w zbiorze centralnym była jak najlepsza.
mozna poprawić poprzez modyfikacja danych wniosku czy koniecznie jako wniosek o zmiane sytuacji bez zmiany decyzji???
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Od: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2017, 12:31

Nie, akurat to narzędzie służy właśnie do tego - do korekty dla zbioru centralnego.
Tutaj chodzi o poprawienie niekompletnie zarejestrowanego wniosku, a nie o wprowadzenie zmiany która miała miejsce już po złożeniu wniosku.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 22 maja 2017, 23:56

info z email od Sygnity

Konieczność wykonania korekty zbioru centralnego SW za 1 kw. 2017r

ponowne zebranie w trybie pilnym zbiorów centralnych SW za I kwartał br., po uprzedniej aktualizacji Oprogramowania do wersji 2-3.1_DPP001.

zaś MRPiPS coś nowego wymyśliło :evil:
Małopolska/OPS/Sygnity
Ragnar
Starszy referent
Posty: 502
Od: 14 mar 2017, 22:32
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 7:40

Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"
stav79
Stażysta
Posty: 78
Od: 19 lis 2015, 14:53
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 7:42

Co im znowu nie pasuje... Też dostałem tego maila ale śpieszyć to się nie będę przesadnie
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B

Napisano: 23 maja 2017, 7:46

stav79 pisze:Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"
U mnie działa. Własnie ciąga się poprawka.
zielonypłatek
Referent
Posty: 391
Od: 24 mar 2017, 15:15
Zajmuję się: SR

Napisano: 23 maja 2017, 7:54

zielonypłatek pisze:
stav79 pisze:Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"
U mnie działa. Własnie ciąga się poprawka.
u mnie zawsze aktualizacje robi informatyk, który jest tylko w piątki. podpowiecie gdzie szukać tych aktualizacji?
anna553
Stażysta
Posty: 159
Od: 04 kwie 2017, 9:41
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 7:55

A co Ty tak się pieklisz. Poczekaj na informatyka.
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B



  
Strona 4 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x