mozna poprawić poprzez modyfikacja danych wniosku czy koniecznie jako wniosek o zmiane sytuacji bez zmiany decyzji???SYGNITY pisze:Przypominamy, że aby w naszym Oprogramowaniu zweryfikować i wyeliminować problemy wykazane w aplikacji CAS jako miękka lub twarda walidacja, należy skorzystać z narzędzia „Analiza danych zbioru centralnego” czyli w oknie okno "Zbiór centralny” zaznaczyć zbiór, dla którego występują błędy i wybrać przycisk „Analiza danych”.
Narzędzie, to pozwala wyszukać dane (np. osoby, wnioski, decyzje), które nie spełniają reguł poprawności zbioru centralnego. Dane te można wyszukać na podstawie identyfikatora (ID) niepoprawnej danej prezentowanego w treści walidacji wyświetlonej w aplikacji CAS. Szczegółowy opis tego narzędzia znajduje się w podręczniku Użytkownika w rozdziale SPRAWOZDAWCZOŚĆ> Zbiór centralny.
Po wyszukaniu danej, które nie spełnia reguł poprawności zbioru centralnego, należy dokonać odpowiednej korekty zgodnie z opisem walidacji.
Przykład, w przypadku pojawienia się w CAS walidacji:
SW/3.1 Brak dochodu rodziny dla rodziny wnioskującej o świadczenie wychowawcze na pierwsze dziecko.” dla wniosku: „WniosekID_12245
należy w naszym Oprogramowaniu za pomocą narzędzia „Analiza danych zbioru centralnego” wyszukać wniosek o identyfikatorze „12245”, a następnie zweryfikować poprawność walidacji, czyli czy dla wyszukanego wniosku jest uzupełniony dochód rodziny, jeżeli brak wprowadzonego dochodu, a wniosek jest wnioskiem na pierwsze dziecko, to należy dokonać modyfikacji danych wniosku poprzez uzupełnienie informacji o dochodzie rodziny. Jeżeli rodzina posiada zerowy dochód, to w takiej sytuacji również należy wprowadzić załącznik o dochodzie zerowym jako „oświadczenie członka rodziny”.
Jednocześnie przypominamy, że miękkie walidacje nie blokują możliwości wczytania zbioru centralnego do CAS, niemniej jednak zachęcamy do poprawy wykazanych walidacji, aby jakość danych gromadzonych w zbiorze centralnym była jak najlepsza.
U mnie działa. Własnie ciąga się poprawka.stav79 pisze:Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"
u mnie zawsze aktualizacje robi informatyk, który jest tylko w piątki. podpowiecie gdzie szukać tych aktualizacji?zielonypłatek pisze:U mnie działa. Własnie ciąga się poprawka.stav79 pisze:Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"