zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 6 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 23 maja 2017, 8:56

Ale w drugim kwartale brak identyfikatora w CBB już będzie błędem...
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie


Napisano: 23 maja 2017, 8:58

Edysia185 pisze:Ale w drugim kwartale brak identyfikatora w CBB już będzie błędem...
Dla kolejnego kwartału zostaną udostępnione narzędzia, które
przed rozpoczęciem wysyłania zbiorów wyeliminują błędy powodujące
tą walidację.


taką odpowiedz uzyskałam również w rozmowie telefonicznej, Pan twierdzi, że te dane wyślą się do bazy jeżeli są poprawne i przy następnym kwartale nie wystąpi błąd.
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 9:07

kiedy będą cofnięte zbiory bo jak chcialam zrobić ponownie za 1 kwartrał to krzyczy że powtórzony do sygnity pisać z prośbą o cofnięcie jak robicie czy czekacie az sami cofną
bolo
Praktykant
Posty: 16
Od: 10 kwie 2017, 14:48
Zajmuję się: świadczenie wychowawcze

Napisano: 23 maja 2017, 9:12

na tym samym po prostu zrób wykonaj ponownie Ci przeliczy
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 9:15

Panie i Panowie, w CAS nic nie będzie cofane. Trzeba ponownie wykonać Zbiór Centralny w Systemie Dziedzinowym i wtedy będzie miał kolejny numer wykonania i się wczyta do CAS. A jeśli po prostu jeszcze raz wczytanie do CAS ten sam plik zbioru, zamiast go wykonać ponownie, to oczywiście się nie wczyta. Komunikat z mailu wyraźnie mówił że trzeba ponownie wykonać zbiór i dopiero wczytać do CAS.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 maja 2017, 9:37

Czy poniższy adres serwera aktualizacji Sygnity jest poprawny bo dostaję komunikat "Nie można połączyć się z serwerem"?
https://luswiadczenia.sygnity.pl:8080/liveupdate/
stav79
Stażysta
Posty: 78
Od: 19 lis 2015, 14:53
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 9:46

Jeszcze raz, aby nikt nie miał wątpliwości.

Na liście zbiorów centralnych w Oprogramowaniu do 500+ wykonany i wysłany zbiór ma status "wysłane".

Po zainstalowaniu wczorajszej aktualizacji, należy ponownie wykonać ten sam zbiór - przycisk "Wykonaj zbiór", następnie przycisk "Eksport xml". Powstanie nowy plik zbioru z kolejnym numerem wykonania (numerem wersji zbioru). Ten nowy plik należy zaimportować do CAS, nie powinno być komunikatu, że już taki zbiór istnieje w CAS ponieważ nowoutworzony przesył ma zwiększony o jeden numer wersji zbioru.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 maja 2017, 9:49

Też miałem problem z brakiem połączenia serwera, natomiast teraz sprawdzam aktualizację i nic nowego. Czym może to być spowodowane?
brakpomysłu
Stażysta
Posty: 123
Od: 06 kwie 2017, 11:38
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:00

Nie potwierdzamy problemów z serwerem aktualizacji - działa i widać że ludzie pobierają.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 maja 2017, 10:21

SYGNITY pisze:Panie i Panowie, w CAS nic nie będzie cofane. Trzeba ponownie wykonać Zbiór Centralny w Systemie Dziedzinowym i wtedy będzie miał kolejny numer wykonania i się wczyta do CAS. A jeśli po prostu jeszcze raz wczytanie do CAS ten sam plik zbioru, zamiast go wykonać ponownie, to oczywiście się nie wczyta. Komunikat z mailu wyraźnie mówił że trzeba ponownie wykonać zbiór i dopiero wczytać do CAS.
pozdrawiam
wykonany zbiór należy wczytsać do CAS ..... tylko wczytac? bo w mailu nie ma informacji zeby wysłac ponownie.
opsiara
Praktykant
Posty: 24
Od: 20 kwie 2016, 21:50
Zajmuję się:



  
Strona 6 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x