zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 5 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 23 maja 2017, 8:10

anna553 pisze:
zielonypłatek pisze:
stav79 pisze:Czy działa wam sprawdzanie aktualizacji w programie Sygnity (wersja 2-3.1) ? U nas żadnej reakcji po kliknięciu przycisku "Sprawdź aktualizacje"
U mnie działa. Własnie ciąga się poprawka.
u mnie zawsze aktualizacje robi informatyk, który jest tylko w piątki. podpowiecie gdzie szukać tych aktualizacji?
Wchodzisz w Administracja -> klikasz aktualizację - > potem sprawdź aktualizację i jak Ci ją znajdzie (będzie na samym dole listy) to ją zaznaczasz i klikasz pobierz. Potem Wylogowujesz się ze stacji roboczych zostawiasz zostawiasz tylko jedną i klikasz uruchom. Aktualizacja przeprowadzi się sama.

P.S. dobrze jest wcześniej zrobić sobię kopię bazy danych :)
zielonypłatek
Referent
Posty: 390
Od: 24 mar 2017, 15:15
Zajmuję się: SR


Napisano: 23 maja 2017, 8:13

Miałam miękkie walidacje, ale maila żadnego nie dostałam :)
syl86
Praktykant
Posty: 43
Od: 10 kwie 2016, 11:57
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:25

Czy usuwacie z systemu pierwszy wyk. zbiór?
Diana
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 503
Od: 30 mar 2016, 18:48
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:27

Diana pisze:Czy usuwacie z systemu pierwszy wyk. zbiór?

nie da się :) jak masz wysłany to nie usuniesz :)
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:35

No to kolejnego także się nie da. Ładnie.
Diana
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 503
Od: 30 mar 2016, 18:48
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:39

Da się tylko tamten zbiór musza cofnąć w CASie
xyz moni
Stażysta
Posty: 52
Od: 04 paź 2016, 14:28
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:42

Ciekawe kiedy cofną :lol:
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B

Napisano: 23 maja 2017, 8:49

Witam, zgodnie z mailem poprawiam zbiór centralny. Teraz mi wyskoczyły całkiem inne błędy niż miałam wcześniej. Mam u 3 osób brak identyfikatora w CBB. Nie odnaleziono podanej tożsamości. Jak mogę to poprawić? Wcześniej było wszystko dobrze i raptem teraz jest coś nie tak...
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie

Napisano: 23 maja 2017, 8:52

"Witam, zgodnie z mailem poprawiam zbiór centralny. Teraz mi wyskoczyły całkiem inne błędy niż miałam wcześniej. Mam u 3 osób brak identyfikatora w CBB. Nie odnaleziono podanej tożsamości. Jak mogę to poprawić? Wcześniej było wszystko dobrze i raptem teraz jest coś nie tak..."

też miałam takie błedy aż 21 taką odpowiedz uzyskałam

Treść rozwiązania:
Dla każdej osoby, której dotyczy ostrzeżenie należy wejść prze
Modyfikuj do okna ?Dane osoby?, sprawdzić dane i wyjść z okna przez
Akceptuj. Jeśli sprawdzili Państwo, że osoba, której dotyczy walidacja
ma wszystkie dane osobowe uzupełnione poprawnie w tym kwartale należy
wysłać zbiór pomimo występującego ostrzeżenia o braku identyfikatora
osoby. Dla kolejnego kwartału zostaną udostępnione narzędzia, które
przed rozpoczęciem wysyłania zbiorów wyeliminują błędy powodujące
tą walidację.

ale w casie jest poprawne
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, 8:56 przez sweet.lemon, łącznie zmieniany 1 raz.
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 8:53

w sumie to ostrzeżenia nie błędy, bo błąd to twarda a ostrzeżenie to miękka walidacja
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:



  
Strona 5 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x