zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 7 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 23 maja 2017, 10:30

sprawdzam od 7;30 czy są aktualizacje
i nic się nie dzieje
wciąż sprawdza, nie ma info, że nie ma nowych ani że są
jasiak
VIP
Posty: 3448
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR


Napisano: 23 maja 2017, 10:33

u nas po korekcie wyskoczyło ponad 320 ostrzeżeń, że brak identyfikatora w CBB osoby, z tym, ze są to osoby nie tylko z wniosków o wychowawcze i wyskakują m.in. ostrzeżenia pracownika, który nie pracuje u nas już od dobrych 4-5 lat

Co z tym zrobić? Należy to analizować po kolei? Czy puścić w takiej formie?
rysia
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 187
Od: 27 kwie 2017, 15:17
Zajmuję się: ŚW,SR,FA

Napisano: 23 maja 2017, 10:34

jasiak pisze:sprawdzam od 7;30 czy są aktualizacje
i nic się nie dzieje
wciąż sprawdza, nie ma info, że nie ma nowych ani że są
Mam tak samo, najpierw błąd serwera a później w nieskończoność sprawdza czy są aktualizację.
brakpomysłu
Stażysta
Posty: 123
Od: 06 kwie 2017, 11:38
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:36

rysia pisze:u nas po korekcie wyskoczyło ponad 320 ostrzeżeń, że brak identyfikatora w CBB osoby, z tym, ze są to osoby nie tylko z wniosków o wychowawcze i wyskakują m.in. ostrzeżenia pracownika, który nie pracuje u nas już od dobrych 4-5 lat

Co z tym zrobić? Należy to analizować po kolei? Czy puścić w takiej formie?

też miałam takie błedy aż 21 taką odpowiedz uzyskałam

Treść rozwiązania:
Dla każdej osoby, której dotyczy ostrzeżenie należy wejść prze
Modyfikuj do okna ?Dane osoby?, sprawdzić dane i wyjść z okna przez
Akceptuj. Jeśli sprawdzili Państwo, że osoba, której dotyczy walidacja
ma wszystkie dane osobowe uzupełnione poprawnie w tym kwartale należy
wysłać zbiór pomimo występującego ostrzeżenia o braku identyfikatora
osoby. Dla kolejnego kwartału zostaną udostępnione narzędzia, które
przed rozpoczęciem wysyłania zbiorów wyeliminują błędy powodujące
tą walidację.
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 10:40

czy ktoś z signity ma jeszcze taki problem że sprawdzanie aktualizacji trwa... i trwa i nic się nie dzieje......
"życie jest zbyt krótkie aby się wszystkim przejmować..."
krasnal
Stażysta
Posty: 73
Od: 03 mar 2017, 13:33
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:45

krasnal pisze:czy ktoś z signity ma jeszcze taki problem że sprawdzanie aktualizacji trwa... i trwa i nic się nie dzieje......
Tak, ja mam to samo.
brakpomysłu
Stażysta
Posty: 123
Od: 06 kwie 2017, 11:38
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:45

Ja napisała do sygnity i nic cisza.... a ty.... brak pomysłu
"życie jest zbyt krótkie aby się wszystkim przejmować..."
krasnal
Stażysta
Posty: 73
Od: 03 mar 2017, 13:33
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:47

A takie ładne? :D

cvc-complex-type.2.4.a: Invalid content was found starting with element 'ADRES_ZAMIESZKANIA'. One of '{NAZWISKO_RODOWE, PESEL, NUMER_DOKUMENTU_TOZSAMOSCI}' is expected.
Ilość wystąpień: 1
Rodzaj walidacji: twarda
Bazyl
Starszy referent
Posty: 739
Od: 16 gru 2014, 11:08
Zajmuję się:

Napisano: 23 maja 2017, 10:50

krasnal pisze:Ja napisała do sygnity i nic cisza.... a ty.... brak pomysłu
Jeszcze czekam, może cudem się uruchomi.
brakpomysłu
Stażysta
Posty: 123
Od: 06 kwie 2017, 11:38
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 23 maja 2017, 10:59

ja miałam miękkie walidacje, inne niż poprzednio i najciekawsze jest to, że ściągało z becikowego :lol:
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie



  
Strona 7 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x