Wydaliśmy decyzję o skierowaniu do DPS, decyzję o umieszczeniu wydał PCPR, następnie my wydaliśmy decyzję o odpłatności, ponieważ osoba pobierała u nas zasiłek stały. Dnia 26 kwietnia br osoba zmarła. Wiemy to od dalszej rodziny, żadnej wiadomości nie dostaliśmy jeszcze z DPS. Pytanie czy mam czekać na pismo lub akt zgonu z DPS i na tej podstawie zrobić wygaśnięcie decyzji przyznającej zasiłek stały, wygaśnięcie decyzji o skierowaniu do DPS i wygaśnięcie decyzji o odpłatności ? Czy procedura wygląda inaczej ? Co z decyzją o umieszczeniu ? Proszę o wypowiedzi w tej sprawie.
to była osoba bezdomna, ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały była nasza gmina. Myślę DPS poinformował najpierw rodzinę bo tego sobie życzył sam pensjonariusz.
DPS wysyła pismo że osoba zmarła. Nieważne czy chowa rodzina czy DPS. Na podstawie tego pisma wygaszacie decyzję w sprawie skierowania i umieszczenia.TO że była osoba bezdomną nie ma znaczenia bo w chwili przyjęcia do DPS powinna być wpisana do książki meldunkowej Domu, który ma 3 m-ce na zameldowanie w gminie.